نتایج هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

بارسا مرد تا برد / چلسی شکست خورد

مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 8 مسابقه در 4 گروه پیگیری شد و در مهم‌ترین مسابقه ها بارسا در خانه به زحمت از باخت پیروزی ساخت و مورینیو مقابل تیم سابقش شکست خورد.

 به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گشته هفته دوم  مرحله گروهی رقابت های  لیگ قهرمانان اروپا  با برگزاری 8 بازی در 4 گروه دوم  آغاز شد .

در یکی ازمهمترین مسابقه ها تیم  بارسلونا که میزبان  بایرلورکوزن بود و در روزی که مسی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت به زحمت و در حالی که تا دقایق پایانی با گل دقیقه 22 پاپادوپولس، بازیکن یونانی لورکوزن ،از حریف خود شکست خورده بود موفق شد با 2 گل دقایق 80 و 82 سرخیو روبرتو ولوئیس سوارز به پیروزی برسد و سه امتیاز این بازی را کسب کند. اما خبر بد برای بارسا و هوادارانش، مصدومیت اینیستا  و خروج  او از زمین مسابقه بود.

در دیگر مسابقه مهم شب گذشته شاگردان خوزه مورینیو در برابر تیم سابق این مربی پرتغالی به میدان رفتند که در پایان مورینیو مقابل شاگردان سابق خود تن به شکست 2-1 داد.

آرسنال دیگر تیم انگلیسی بود که شب گذشته در لیگ قهرمانان به میدان رفت. شاگردان ونگر در کمال ناباوری  در خانه نتیجه را به  المپیاکو یونان  واگذار کردند.

بایرن مونیخ آلمان هم باز با هنرنمایی لواندوفسکی مهاجم لهستانی خود به یک پیروزی دیگر دست یافت،باواریایی ها در حالی 5-0 دینامو زاگرب کرواسی را شکست دادند که سه گل را لواندوفسکی به ثمر رساند و داگلاس کاستا و ماریو گوتسه نیز هر کدام یک گل زدند.

نتایج کامل بازی‌های شب گذشته به شرح زیر است:
 
گروه E
بارسلونا 2 - بایر‌لورکوزن یک
باته‌بوریسوف 3  - اس رم 2
با توجه به این که رم در سری آ با 5 گل کارپی  را در هم کوبید و در هفته گذشته لیگ قهرمانان از بارسا یک امتیاز گرفت  تصور می شد در مقابل باته‌بوریسوف کار دشواری نداشته باشد اما و در عین ناباوری  این تیم 3 گل از میزبان خورد و هرچند در نیمه دوم توانست  2 گل را جبران کرد اما در نهایت  تن به شکست داد ونتوانست از این مسابقه امتیازی کسب کند.
گروه G
پورتو 2 - چلسی یک
مکابی رژیم اشغال‌گر قدس صفر - دیناموکیف اوکراین 2
گروه F
بایرن مونیخ 5 -دینامو زاگرب صفر
آرسنال 2 - المپیاکوس 3
 
گروه H
لیون صفر - والنسیا یک
زنیت 2 - خنت یک

انتهای پیام/ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار