ونگر: مجبور نیستم برای هر تصمیمی که می‌گیرم توضیح بدهم

سرمربی تیم فوتبال آرسنال پس از شکست تیمش در لیگ قهرمانان اروپا در برابر المپیاکو یونان، نه تنها عامل اصلی این باخت را دروازه‌بان کلمبیایی خود ندانست بلکه ازاو دفاع کرد.

 به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتبال آرسنال شب گذشته در هفته  دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه‌ خود  با نتیجه 3 بر 2 مغلوب المپیاکو یونان شد و برای دومین  هفته متوالی در این رقابت‌ها تن به شکست داد تا بدون امتیاز در قعر جدول گروه F قرار بگیرد .

در این بازی داوید اوسپینا، دروازه‌بان کلمبیایی آرسنال با یک اشتباه فاحش در مهار یک ضربه کرنر ساده مسبب اصلی به ثمر رسیدن گل دوم نماینده یونان بود. با این حال آرسن ونگر از او دفاع کرد و به انتقاداتی که به خاطر ترجیح دادن اوبه جای پتر چک مطرح شد،  واکنش نشان داد.
ونگر در بازی هفته اول خود در برابر دینامو زاگرب کرواسی نیز چک را روی نیمکت نشاند و تیمش شکست خورد.

ونگر در کنفرانس خبری پس از بازی با المپیاکو  گفت: من مجبور نیستم اینجا بنشینم و به شما درباره تمام تصمیماتی که می‌گیرم، توضیح بدهم. خیلی ساده است، اوسپینا فصل گذشته 19 بازی انجام داد و 14 کلین‌شیت داشت. هفته پیش او ی بازی فوق‌العاده بازی کرد. هیچ دروازه‌بانی  عاری از اشتباه نیست و این  اتفاق ممکن بود برای پتر چک هم رخ دهد.

وی افزود: من هستم که تصمیم‌گیری و ترکیب را انتخاب می‌کنم، پو من مسئول آن هستم. من خیلی چیزها را درباره تیمم می‌دانم که شما نمی‌دانید یا نادیده‌اش می‌گیرید. شما نمی‌توانید ترکیب تیم را بر اساس نظرسنجی قبل از بازی‌ها انتخاب کنید و نظر همه را درباره آن بپرسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار