رقابت‌های هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در روز دوم خود امشب پذیرای 8 دیدار در سراسر اروپا خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری 8 دیدار در گروه‌های یک تا چهار دنبال می‌شود که ادامه به مهم‌ترین آنها می‌پردازیم.

** گروه B
منچستر یونایتد – ولفسبورگ
از گروه B این رقابت‌ها در حالی یونایتدی با ولفسبورگی در اولدترافورد دیدار می‌کنند که پیش از این برای تیم پاریسن ژرمن قبول شکست کرده بود اما در این میان شاگردان فن‌خال با بالا که حاکی از صدرنشینی آن‌ها در لیگ برتر است به مصاف همتای آلمانی خود می‌روند.

اما در سوی دیگر میدان هرچند ولفسبورگی‌ها برابر زسکامسکو در دیدار نخست خود به پیروزی رسیده‌اند اما در بوندسلیگا روزگار خوشی را سپری نمی‌کنند و پس از باخت سنگین و دریافت 5 گل برابر بایرن مونیخ و تساوی 1 بر 1 برابر هانوفر در جایگاه چهارم جدول به سر می‌برند.

** یوونتوس – سویا

دو تیم یوونتوس و سویا در گروه D این رقابت‌ها در شرایطی به مصاف هم می‌روند که هر دو به دنبال ثبت دومین پیروزی متوالی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان هستند.

بیانکونری‌های شهر تورینو در بازی نخست خود برابر حریف قدر انگلیسی یعنی سیتیزن‌های شهر منچستر با گل در ورزشگاه اتحاد به پیروزی رسیده‌اند در حالیکه در شرایط مشابه سویا که عنوان نایب قهرمانی لیگ اروپا را یدک می‌کشد موفق شده است گلادباخی‌ها را با 3 گل از میان بردارد.

اما شاگردان آلگری در اسکودتو از جایگاه خوبی برخوردار نیستند به طوریکه در 9 بازی اخیر خود تنها یک بار با پیروزی زمین بازی را ترک کرده‌اند و هم‌اکنون با 5 امتیاز در جایگاه 20 جدول سری A ایتالیا هستند.

وضعیت نماینده اسپانیا نیز دست کمی از یوونتوسی‌ها ندارد و علی‌رغم پیروزی‌شان برابر رایووایکانو با 5 امتیاز در رده 19 لالیگا قرار دارند.

**برنامه سایر بازی‌های امشب لیگ قهرمانان اروپا:
گروه A
مالمو – رئال ماردید
شاختار دونتسک- پاری‌سن ژرمن

گروه C
آستاتا- گالاتاسرای
اتلتیکو مادرید- بنفیکا

گروه D
بورسیا موشن گلاباخ – منچسترسیتی 
یوونتوس - سویا

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار