فرمانده انتظامي شهرستان گراش استان فارس از كشف 500 ميليون ريال كالاي قاچاق در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا در اين شهرستان خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز شیراز؛ به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علي بابايي" در اين خصوص گفت: در راستاي برخورد و مبارزه با قاچاق كالا و ارز در سطح حوزه استحفاظي، طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز در اين شهرستان به اجرا درآمد. 
وي ادامه داد: ماموران در اين راستا موفق شدند سه دستگاه خودرو سبك را متوقف و بيش از 20 نوع از انواع كالاي قاچاق شامل لوازم خانگي، مواد غذايي و نوشيدني هاي قاچاق كشف كنند. 

فرمانده انتظامي شهرستان گراش با بيان اينكه ارزش ريالي كالاهاي قاچاق كشف شده بالغ بر 500 ميليون ريال برآورد شده است، افزود:در اين خصوص سه نفر متهم دستگير شدند.  

وي فرهنگ‌سازي در خصوص عدم مصرف کالاهاي قاچاق در بين مردم را ضروري دانست و گفت : دستگاه‌هاي مرتبط و رسانه‌هاي مکتوب و مجازي در زمينه مبارزه با قاچاق كالا همكاري لازم را با پليس داشته باشند.سرهنگ بابايي بيان داشت: موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار دارد و پليس با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچيان كالا و ارز برخورد خواهد كرد. 

انتهای پیام/ب
برچسب ها: توقیف ، میلیون ، کالای ، قاچاق ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.