تبریز؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین استانداری آذربایجان شرقی و بانک صنعت و معدن

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان شرقی از امضای یادداشت تفاهم همکاری بین استانداری آذربایجان شرقی و بانک صنعت و معدن خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛احمد محمدزاده در دیدار با سرپرست بانک صنعت و معدن آذربایجان شرقی، گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه بانک صنعت و معدن نسبت به مشارکت در تامین مالی زیرساخت‌های حمل و نقل جاده‌ای و ریلی استان آذربایجان شرقی شامل خط دو قطار شهری تبریز، خط آهن تبریز- میانه، برقی‌سازی راه‌آهن تبریز- تهران و نوسازی ناوگان حمل و نقل باری استان ابراز علاقمندی کرده است.

وی افزود: مشارکت بانک صنعت و معدن در پروژه‌های فوق به صورت پذیرش عاملیت فاینانس و اجاره به شرط تملیک خواهد بود.

محمدزاده خاطرنشان کرد: تامین تسهیلات بانکی برای اجرای پروژه‌های صنعتی و معدنی تعریف شده در سند تدبیر توسعه استان و همچنین سرمایه‌گذاری در حوزه‌های صنایع دانش‌بنیان و تعدادی از طرح‌های مهم عمرانی استان توسط بانک صنعت و معدن از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

وی گفت: استانداری آذربایجان شرقی نیز اطلاعات مورد نیاز پروژه‌ها و موضوعات قابل سرمایه‌گذاری را به بانک صنعت و معدن ارایه کرده و در خصوص تامین زیرساخت‌ها و شناسایی سرمایه‌گذاران دارای صلاحیت و اخذ مجوزها و مصوبات مورد نیاز از مراجع ذی‌صلاح پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.

به گفته وی این تفاهم‌نامه به امضای دکتر اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی و علی‌اشرف افخمی، مدیرعامل بانک صنعت و معدن رسیده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر پیگیری دستگاه‌های ذی‌نفع در این تفاهم‌نامه، از سرپرست بانک صنعت و معدن استان خواست به صورت فعالانه پیگیر اجرایی کردن تفاهم‌نامه باشد.
 
انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.