فرماندار بناب گفت: با تلاشهای نیروی انتظامی و سربازان گمنام حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بناب جزو دو شهر برتر استان در مبارزه با قاچاق مواد مخدر و کالا در شش ماهه نخست امسال شناخته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛فرج الهی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با اشاره به گستردگی فعالیت های ستاد مبارزه با مواد مخدر بناب و واقع شدن این شهرستان در مسیر مواصلاتی قاچاق مواد مخدر از عدم تخصیص امکانات کافی به این ستاد انتقاد کرد و خواستار توجه ویژه برای تامین امکانات و تجهیز وسایط نقلیه این ستاد شد.

وی عمده ترین برنامه های شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان را شناسایی و پاکسازی مناطق آلوده و اجرای برنامه های آموزشی ذکر کرد و افزود:طرح پاکسازی مناطق آلوده در شهر و روستاهای بناب بسیار موثر واقع شده و مردم نیز با نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته اند.

فرماندار بناب افزود:در طول شش ماهه نخست سالجاری 55طرح پاکسازی در مناطق آلوده شهری و روستایی اجراء شده که طی آن 208 قاچاقچی مواد مخدر دستگیرو 184 معتاد تابلو به کمپ های ترک اعتیاد شهرهای بناب و عجب شیر هدایت شده اند.

فرج الهی از عدم همکاری برخی از ادارات شهرستان در اجرای برنامه های آموزشی اظهار ناخرسندی کرد و از دانشگاهها ،آموزش و پرورش و مجامع امور صنفی خواست همکاری تنگاتنگی با شبکه بهداشت درمان و آموزش پزشکی داشته باشند تا آموزشهای لازم به مردم و گروههای هدف ارائه شود.

وی هرگونه پنهان کاری در زمینه اعتیاد را به ضرر مردم و جامعه دانست و گفت:مردم و خانواده ها باید با کلیه جوانب اعتیاد آشنا شده و برای مبارزه با این پدیده شوم باید تمام احاد ملت با عزم ملی وارد صحنه شوند .
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.