معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: این تیم در آینده حرف های بیشتری برای گفتن در عرصه بین المللی خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،نصرالله سجادی در مراسم تجلیل از تیم ملی فوتسال بانوان، در جمع خبرنگاران،‌ با بیان اینکه سیاست وزارت ورزش این است که از قهرمانان در عرصه های مختلف تجلیل کند، گفت: در مراسم امروز، وزارت ورزش و جوانان تقدیر کوچکی از بانوان فوتسالیست که در جام ملتهای آسیا قهرمان شدند، بعمل آورد و ان شاالله در مراسم تجلیل از قهرمانان،سال آینده با حضور مقامات کشوری از مدال آوران عرصه های مختلف ورزشی تقدیر خواهد شد.

او با ابراز خرسندی از اینکه تیم ملی فوتسال بانوان توانسته به خوبی در نخستین دوره رقابت های قهرمانی فوتسال آسیا ظاهر شود، گفت: این تیم در آینده حرف های بیشتری برای گفتن در عرصه بین المللی خواهد داشت.

معاون توسعه ورزش حرفه ای وقهرمانی وزارت ورزش و جوانان درخصوص استعفای رییس فدراسیون کاراته نیز،گفت: اطلاع دقیقی در این خصوص ندارم، اگر چنین چیزی صحت داشته باشد و استعفای وی به دست ما برسد آنرا بررسی و نتیجه اش را اعلام خواهیم کرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره انتخابات فدراسیون های پزشکی – ورزشی، تنیس روی میز که از مدت ها پیش قرار بود برگزار شود، گفت: در آینده ای نزدیک زمان برگزاری انتخابات فدراسیون های باقیمانده را اعلام خواهیم کرد.

سجادی همچنین درباره استعفای مربیان تیم های الف و ب اسکی، گفت: مربی کارمند نیست که استعفا دهد و دلیلی ندارد که به خاطر لغو سفر از سوی فدراسیون اسکی، آنها استعفا دهند.

معاون وزیر ورزش در پاسخ به این پرسش که با توجه به گذشت بیش از دو هفته از برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی هنوز رییس فدراسیون در محل کارش حاضر نشده است، گفت: رییس این فدراسیون برنامه خود را چند وقت پیش به وزارت ورزش و جوانان ارایه کرده که ما در حال بررسی هستیم و از طرفی ابلاغ رییس این فدراسیون را همراه با معرفی اعضا هیات رییسه اعلام می کنیم.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار