قزوین؛

آغاز تبلیغات رسمی کاندیداهای نظام مهندسی قزوین در شبکه های مجازی

کاندیداها و مهندسین با رعایت اخلاق و ضوابط مربوط به شیوه نامه برگزاری انتخابات، باید بستر را برای انتخاباتی فراهم کنند تا اصلح ترین داوطلبان انتخاب شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در جلسه دستگاه نظارت بر انتخابات اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان با اشاره به اینکه این انتخابات بزرگترین انتخابات تخصصی کشور است، افزود:شرکت کنندگان و رای دهندگان در این انتخابات از فرهیختگان و تحصیلکردگان بوده و همه از خانواده نظام مهندسی هستند، بنابراین توقع و انتظار اینست که از هرگونه بداخلاقی و بدرفتاری انتخاباتی پرهیز شود.

حامد مانی فر افزود: با هر گونه توهین و رفتارهای نادرست انتخاباتی در رسانه ها، پیامک های تبلیغاتی، فضای مجازی به شدت برخورد می شود.

وی با اشاره به در دسترس بودن امکان های مختلف تبلیغاتی عنوان کرد: دراین دوره فضاهای مناسب جهت معرفی و تبلیغ موثر کاندیداها فراهم شده ، به طوری که اداره کل راه و شهرسازی یک صفحه ویژه برای انتشار اخبارمربوط به انتخابات در سایت خود قرار داده است.

ششمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان همزمان با سراسر کشور 16 مهرماه سال جاری در استان برگزار می شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.