تصویرسازی کتاب «هزار و یک شب» در 2 جلد توسط انتشارات فانوس منتشر شد.

حامد انوشه، مدیر انتشارات مانوش در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به چاپ کتاب هزار و یک شب اظهار کرد: انتشارات مانوش، 2 جلد کتاب با عنوان «هزار و یک شب» را چاپ و منتشر کرد. جلد اول آن توسط «عاطفه فروزان» و «سالومه گل نراقی» منتشر شد.

وی افزود: عاطفه فروزان و سالومه گل نراقی پروژه‌ای را با انتشارات مانوش آغاز کردند. در این پروژه تصویرسازی داستان‌های «هزار و یک شب» بین دانشجویان رشته تصویرسازی تقسیم شد. نتیجه این پروژه را در قالب کتابی 2 جلدی با عنوان «داستان هزار و یک شب» منتشر کردیم. جلد دوم این کتاب را «عاطفه فروزان» به تنهایی به سرانجام رساند.

مدیر انتشارات مانوش با اشاره به تجدید چاپ‌های این انتشاراتی بیان کرد: کتاب موسیقی «تو یک ستاره‌ای» آموزش ویلن در سطوح مبتدی تا سطح 2 از مجموعه کتاب‌های مجتمع مدارس‌ عالی سلطنتی انگلستان به شمار می‌رود که توسط کاوه کشاورز منتشر شد و هم اکنون به چاپ سوم خود رسید کتاب سطح 4 و 5 آموزش ویلن از همین نویسنده نیز به چاپ دوم رسید.

انوشه ادامه داد: نمایشنامه عروسکی شماره 1 با عنوان «تغییر در موقعیت یک قوری» اثر طلیعه طریقی توسط انتشارات مانوش به چاپ دوم خود در تابستان سال جاری رسید.

وی تصریح کرد: کتاب «آن روز او را در باغچه کاشتم» اثر یحیی دهقان‌پور چاپ دوم خود را توسط انتشارات مانوش تجربه کرد.

این کتاب مجموعه عکس‌های خاکسپاری فروغ فرخزاد را در بهمن 1345 دربر می‌گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.