مجموعه شعر «خودزنی» اثر امید صباغ‌نو هم اکنون به چاپ سوم خود رسیده است.

امید صباغ‌نو شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آثار جدیدش اظهار کرد: مجموعه شعرم با عنوان «خودزنی» سال گذشته توسط انتشارات فصل پنجم منتشر شده بود، هم اکنون این مجموعه شعر به چاپ سوم خود رسیده است و مجموعه شعر «خودزنی» شعرهای عاشقانه و اجتماعی‌ام را در قالب شعری سپید دربرمی‌گیرد.

وی افزود: مجموعه رباعی‌های خودم را جمع‌آوری و برای چاپ آماده کرده‌ام اما هنوز انتشاراتی که چاپ آن را بر عهده بگیرد، مشخص نشده است؛ تا یکی دو هفته آینده انتشاراتی آن تعیین می‌شود.

این شاعر در خصوص عنوان رباعی‌هایش بیان کرد: مجموعه رباعی‌هایم را با عنوان «تا آمدن، عشقبازی تعطیل» چاپ خواهم کرد و تا کنون برای چاپ آن با هیچ انتشاراتی قرارداد نبسته‌ام، پس از انعقاد قرارداد کارهای چاپ مجموعه رباعی‌هایم انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ از امید صباغ‌نو شعرهای دیگری با عناوین «می‌میرم اگر روی دلم پا بگذاری» در سال 1387 توسط انتشارات سبزان و «تاریخ بی‌حضور تو یعنی دروغ محض» توسط انتشارات فصل پنجم در سال 89 چاپ شد. مجموعه شعرهای «روایت ستم»، «جنگ میان ما دو نفر کشته می‌دهد»، «مهرابان»، مجموعه کار کوتاه «بعید است»،‌ «حس مشترک» و مجموعه شعر «خودزنی» نیز از کتاب‌های دیگری است که توسط این شاعر منتشر شد. مجموعه «خودزنی» تازه‌ترین مجموعه شعر وی محسوب می‌شود.




انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار