برگزاری 32 رویداد استارتاپ ویکند در 27 شهر در پاییز امسال

دبیر ستاد توسعه فرهنگ، علم‌، فناوری و اقتصاد دانش بنیان‌ گفت: در پاییز سال جاری 32 رویداد استارتاپ ویکند در 27 شهر برگزار می‌شود.

پرویز کرمی دبیر ستاد توسعه فرهنگ، علم ، فناوری و اقتصاد دانش بنیان‌ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در پاییز سال جاری 32 رویداد استارتاپ ویکند در 27 شهر با موضوعات مختلف برگزار می‌شود هم‌اکنون شاهد اجرای رویداد کارآفرینی با موضوع دریاچه در ارتباط با موضوع حفظ و احیای آن هستیم که در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه افزود: در اکوسیستم یا زیست بوم کارآفرینی موضوعات مختلفی را در معاونت در دستور کار داریم یکی از این موضوعات که مردم در طول دو سال گذشته با آن آشنایی دارند موضوع استارتاپ ویکند یا رویدادهای کارآفرینی است.

کرمی با اشاره به رویداد مهم دیگری که در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: موضوع مهم دیگری را که در دستور کار داریم نهمین نشست "نخبگان جوان فردا" است که 21 و 22 و 23 مهر ماه برگزار می‌شود که برنامه‌های مختلفی که عمدتا شامل تقدیر از نفرات برتر کنکور، دانش آموختگان برتر سال جاری و هم چنین المپیادها شامل این رویداد است.

وی خاطر نشان کرد: موضوع دیگر اختتامیه نخستین جشنواره دانش‌آموزی دریا در راستای فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش بنیان دریا است که در 21 و 22 مهر ماه در باغ موزه دفاع مقدس شاهد آن خواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار