گزینه هدایت تیم بسکتبال شهرداری گرگان از ارائه برنامه‌های خود و انتظار تماس مسئولان باشگاه خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم شهرداری گرگان به عنوان تنها نماینده بسکتبال استان گلستان در رقابت‌های لیگ برتر کشور بدون سرمربی رسمی به سر می‌برد. پس از انصراف اسدالله کبیر از نشستن روی نیمکت تیم شهرداری در فصل جدید، مسئولان باشگاه و در رأس آن شهردار گرگان، بلافاصله به سراغ کمک مربی فصل گذشته رفتند و حمیدرضا کلاسنگیانی را به عنوان جانشین وی برگزیدند.

کلاسنگیانی که سابقه هدایت تیم ملی جوانان را نیز در کارنامه دارد، بدون مذاکره و تنها با ابلاغ دستوری شهردار گرگان مسئولیت اداره تمرینات و ادامه کار نیمه تمام سرمربی سابق را بر عهده گرفت اما تنها پس از گذشت دو هفته، وی برای ادامه همکاری با شهردار به توافق نرسید و انصراف خود را اعلام کرد.

کبیر، کاهش شدید بودجه که منجر به ناتوانی در جذب بازیکنان مطرح می‌شود را علت کناره‌گیری‌اش عنوان کرد و کلاسنگیانی از عدم توافق در بستن قرارداد مالی به عنوان عامل انصراف خود نام برد.

با توجه به این که کمتر از یک ماه تا آغاز مسابقات لیگ برتر بسکتبال باقی مانده است، هواداران گرگانی از آینده تیمی که بدون مربی در حال اداره شدن است، نگران هستند. در این میان مسئولان باشگاه باب مذاکره با سایر مربیان را باز کرده‌اند که از سرمربی اسبق تیم شهرداری به عنوان جدی‌ترین گزینه نام برده می‌شود.

«محمدمهدی ایزدپناه» که به تازگی از سوی فدراسیون بسکتبال به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان منصوب شده، نزدیک‌ترین فرد به نیمکت تیم شهرداری است و حتی برنامه‌های خود را ارائه داده است. وی از محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ تیم شهرداری گرگان به شمار می‌آید و دو سال گذشته به عنوان سرمربی تیم «سولن بهشت هیرکان گرگان» به نایب قهرمانی لیگ دسته یک کشور دست یافت و جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورد اما به علت مشکلات مالی، این تیم منحل شد.

منتظر تماس مسئولان باشگاه هستم

ایزدپناه درباره مذاکرات خود با مسئولان شهرداری گرگان گفت: مواردی که مورد نظر بوده را به باشگاه اعلام کرده‌ام و قرار است مسئولان باشگاه نظر خود را اعلام کنند.

وی افزود: شب گذشته (چهارشنبه) به من اعلام کردند پس از ۲۴ ساعت به شما اطلاع خواهیم داد اما هنوز چنین اتفاقی نیفتاده است.

وی درخصوص پیشنهادات و برنامه‌های خود اظهار کرد: تیمی که فرد دیگری آن را بسته است و به نظر من کارشناسی بسته نشده، باید تغییراتی در آن شکل می‌گرفت تا شرایط یک تیم مناسب به وجود بیاید.

گزینه هدایت تیم شهرداری گرگان تصریح کرد: من نظرات فنی و کمبودهای تیم را به مسئولان بیان کردم و آن‌ها نیز قرار شد شرایط را به شهردار اعلام کنند.

انتقاد از جذب بازیکنان غیربومی

ایزدپناه با انتقاد از جذب بازیکنان غیربومی بیان کرد: تیم با ۱۱ بازیکن غیربومی بسته شده و با فرض جذب دو بازیکن خارجی تنها یک یا دو جای خالی برای جذب بازیکن باقی می‌ماند.

وی افزود: من معتقدم اگر تیمی به این شکل غیربومی بسته می‌شود باید برای رتبه‌های اول و دوم تلاش کند اما با این شرایط فعلی، هر فردی که مسئولیت بپذیرد کار دشواری در پیش خواهد داشت.

به گفته وی، ۸۰ درصد بودجه تیم بسته شده و فصل و نقل و انتقالات هم به پایان رسیده و نمی‌توان بازیکن جدید شاخصی به خدمت گرفت.

گزینه هدایت تیم شهرداری گرگان در پایان گفت: به هرحال من همه شرایط لازم را بیان کردم تا بتوانیم یک تیم آبرومندی برای بسکتبال گرگان را راهی مسابقات کنیم.

شایان ذکر است رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور از هفتم آبان ماه آغاز خواهد شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار