به گزارش
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد به نقل از پایگاه اطلاعرسانی و خبری نمایشگاههای ایران، محمد جواد حمید با اشاره به برنامهریزیهای صورت گرفته سالیان اخیر در حوزه روابط عمومی نمایشگاه بینالمللی مشهد اظهار کرد: در تبلیغات نمایشگاهها با توجه به رویکرد تبلیغاتی و اطلاعرسانی، به طراحیهای مفهومی نیز پرداخته شده که در ارزیابیهای صورت گرفته، نمایشگاه بینالمللی مشهد از جمهوری اسلامی ایران پس از نمایشگاه بینالمللی فرانکفورت آلمان به عنوان مهد صنعت نمایشگاهی جهان، مقام دوم را کسب کرده است.
مدیرعامل نمایشگاه بینالمللی مشهد با اشاره به اینکه مراسم تقدیر از نمایشگاههای بینالمللی حائز رتبه در انجمن نمایشگاههای جهان، همزمان با هشتاد و دومین کنگره UFI در شهر میلان ایتالیا برگزار میشود، تصریح کرد: نمایشگاه بینالمللی مشهد در سال 2015 برای نخستین بار جایگاه دوم جهان را بدست آورد و انجمن نمایشگاههای جهان براساس قوانین جهانی این انجمن تنها از رتبه نخست و دوم این ارزیابیها در سطح جهان تقدیر میکند.
وی با اشاره به سطح ارزیابیهای انجام شده نسبت به انتخاب نمایشگاههای پیشرو در صنعت نمایشگاهی جهان افزود: تمام کشورهای جهان که در عرصه صنعت نمایشگاهی در حال توسعه هستند توسط انجمن نمایشگاههای جهان مورد ارزیابی قرار میگیرند و میتوان این ارزیابی را مهمترین رویداد بینالمللی صنعت نمایشگاهی عنوان کرد.
حمید با اشاره به سایر کشورهای حاضر در این ارزیابی جهانی در عرصه صنعت نمایشگاهی گفت: پس از نمایشگاه بینالمللی مشهد، نمایشگاههای دوسلدورف، ولزانو ایتالیا، بلگراد، نمایشگاه UBM هند، نمایشگاه مادرید اسپانیا حائز رتبههای سوم تا هفتم شدهاند.
نمایشگاه بینالمللی مشهد در میان نمایشگاههای جهان در ارزیابی انجمن نمایشگاهها UFI و با همکاری مرکز نمایشگاهی بلغارستان، رتبه دوم جهانی را پس از نمایشگاه بینالمللی فرانکفورت آلمان کسب کرد که مراسم تقدیر از برگزیدگان در میلان ایتالیا و با حضور کشورهای جهان برگزار میشود.
انتهای پیام/ ا