مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و مراکز قرانی ـ مردمی استان لرستان از طراحی سامانه مساق در این اتحادیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام امیدیان، از طراحی سامانه مساق در این اتحادیه خبر داد و گفت: این سامانه الکترونیکی که برای اولین‌بار در اتحادیه مؤسسات و مراکز قرآنی ـ مردمی لرستان طراحی شده است فرایند فعالیت مؤسسات قرآنی از مرحله نام‌نویسی تا صدور گواهی‌نامه را از حالت دستی خارج و به حالت الکترونیکی درمی‌آورد.

وی افزود: این سامانه الکترونیکی یک بانک فعال اطلاعات قرآنی برای مؤسسات و مراکز قرآنی است و در آن اطلاعات قرآن‌آموزان با وارد شدن کد ملی قابل دسترسی است.

امیدیان با اشاره به این‌که مدیر هر مؤسسه قرآنی با وارد کردن نام کاربری و رمز ورود می‌تواند نسبت به ثبت اطلاعات مربوط به قرآن‌آموزان در این سامانه اقدام کند، گفت: بخش اول این سامانه که مربوط به مشخصات قرآن‌آموزان است فعال شده است و تا آخر مهرماه جاری مؤسسات قرآنی می‌توانند به این سامانه ورود پیدا کرده و تا آبان‌ماه امسال نسبت به ثبت اطلاعات کلاس‌های قرآنی اقدام کنند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی لرستان ادامه داد: خطای این سامانه بسیار پایین است و با این سامانه می‌توان امیدوار بود که بسیاری از محدودیت‌ها در زمینه ثبت‌نام تا صدور گواهی‌نامه رفع شود.

وی با اشاره به این‌که اتحادیه مؤسسات و مراکز قرآنی ـ مردمی استان لرستان قبل از این نیز نرم‌افزار صدور گواهی‌نامه را طراحی کرد، گفت: در مراحل بعدی این سامانه الکترونیکی مدیران مؤسسات قرآنی می‌توانند با وارد کردن کدملی مربوط به قرآن‌آموزان به مشخصات کامل آن‌ها دست یابند.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: طراحی ، سامانه ، مساق ، لرستان ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.