درخشش تیم تپانچه در مسابقات هند

سرمربی تیم ملی تپانچه گفت: تیم ملی تپانچه با کسب 4 مدال طلا و 2 نقره بهترین عملکرد را در مسابقات هند داشت.

درخشش تیم تپانچه در مسابقات هند

سکینه خدابنده‌لو در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سطح مسابقات تیراندازی هند و وضعیت تیراندازان ایران در این رقابت‌ها بیان کرد: مسابقات هند در سطح کشورهای آسیایی بود و بیشتر تیراندازانی که سهمیه المپیک را کسب  کردند در این رقابت‌ حضور داشتند.

وی افزود: تعداد شرکت کننده‌های بخش تفنگ در این رقابت‌ نسبت به تپانچه بیشتر بود و خوشبختانه تیم تپانچه عملکرد قابل قبولی داشته است امیدوارم این نتایج در مسابقات کویت نیز تکرار شود و ملی پوشان اولین سهمیه المپیک تپانچه را در این مسابقات کسب کنند.

سرمربی تیم  ملی تپانچه گفت: ملی پوشان تپانچه در مسابقات هند 4 مدال طلا و 2 مدال نقره به دست آوردند که کسب این نتایج با توجه به کیفیت فنی دیگر ورزشکاران بسیار خوب بود.

خدابنده‌لو افزود: سطح فنی تیراندازی دیگر کشورها بسیار بالا بود و تیراندازانی بودند که در گذشته جزو برترین‌های آسیا محسوب می‌شدند و در مسابقات جهانی مدال می‌گرفتند و تیم تپانچه ایران در رقابت با چنین تیراندازانی نمایش تحسین برانگیزی داشت.

وی درباره اینکه چرا تیراندازان در مسابقات جهانی چنین عملکردی ندارند گفت: مسابقات جهانی به دلیل حضور تعداد شرکت کننده و کسب سهمیه المپیک فشار روحی زیادی به تیراندازان وارد  می‌کند. از طرفی تیم ملی، مسابقات زیادی برای تمرین و شرکت در این رقابت‌ها نداشت و اگر تیراندازان در این مسابقات هند مدال  گرفتند نتیجه حضور در مسابقات جهانی و کسب تجربه میادین بزرگتر بود اگر اردوهای بیشتر و مسابقات برون مرزی برگزار می‌کردیم قطعا در جام‌های  جهانی تیر اندازی عملکرد بهتری به نمایش می‌گذاشتیم.

وی درباره مسابقات آسیایی کویت گفت: رقابت‌های کویت یک مسابقه در سطح آسیا و در تمام رده‌های سنی همه رشته‌های تیر اندازی است و چون در رده بزرگسالان سهمیه المپیک توزیع می‌شود برای تیم ملی ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از آنجا که آخرین مسابقه برای کسب سهمیه المپیک است. همه تلاشمان را برای کسب بهترین نتیجه می‌کنیم و با توجه به عملکردی که تیراندازان در مسابقات آسیایی هند داشتند امیدواریم حداقل یک سهمیه المپیک کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی تپانچه درباره تجهیزات تیم ملی گفت: اکثر ملی پوشان خودشان تجهیزات را تهیه  می‌کنند و فدراسیون نیز در این مدت برای تهیه تجهیزات کمک زیادی به تیم ملی کرده است. وضعیت تیم از نظر امکانات و تجهیزات عالی نیست اما نسبت به گذشته بهتر شده.

انتهای پیام/

برچسب ها: هند ، تیراندازی ، تپانچه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار