کرمان؛

پیام امام جمعه و استاندار کرمان به مناسبت هفته نیروی انتظامی

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان در پیام مشترکی ضمن تبریک آغاز هفته نیروی انتظامی، برای خانواده بزرگ نیروی انتظامی موفقیت روز افزون را خواستار شدند.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری در این پیام آمده است :تامین و ارتقای سلامت و امنیت دو نعمت بزرگ الهی در دستان مجاهدینی است که برای اعتلای نظم و امنیت این مرز و بوم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

از مهمترین وظیفه حکومت ها برقراری نظم و امنیت در جامعه است و وجود نیروی انتظامی نه تنها بازدارنده هرگونه جرم و جنایت در جوامع می باشد بلکه عاملی است تا افراد صالح و درستکار نیز بیش تر به رعایت قانون روی بیاورند.

نیروی انتظامی با دارا بودن نیروی انسانی متدین ، ولایتمدار و متعهد و با داشتن دستاوردهای علمی و تخصصی توانسته با توجه به وظایف سنگین و متعدد این نقش را به خوبی در جامعه ایفا نماید.و این مهم اعتماد مردم به نیروی انتظامی و نقش امنیت در توسعه پایدار را بیشتر می کند.

با وجود موقعیت حساس جغرافیای کشور عزیزمان ایران و در شرایطی که استکبار جهانی در هر زمان و برهه ای سعی در ایجاد خلل و نا امنی در انقلاب اسلامی مردم ایران را ، گاهی با تهدید و ترعیب و گاهی با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم و گاهی با ترویج بی اخلاقی ها و سست کردن اعتقادات معنوی و مذهبی دنبال می کند، حضور هوشمندانه و مقتدرانه نیروی انتظامی در برقراری امنیت و اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران و ایجاد امنیت و توسعه پایداربی بدیل است.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای پلیس، این روز را به خانواده بزرگ نیروی انتظامی تبریک و تهنیت گفته و موفقیت روزافزون مجاهدین نیروی انتظامی را از درگاه باری تعالی مسالت دارم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.