نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با فرا رسیدن 16 آذر بعنوان روز دانشجو، طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، این روز را به دانشجویان میهین اسلامی تبریک گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ متن این پیام به شرح زیر است:

16 آذر یادآور به خاک و خون کشیده شدن افرادی از جنس علم و دانش است تا جهانیان بفهمند که دانشجوی ایرانی باغیرت، بصیر و فهیم است و در دفاع از آرمان های نظام اسلامی تا پای جان خود ایستاده است.

روز دانشجو روز مبارزه علم با استکبار و روز سر دادن فریاد عدالتخواهی و ندای حق طلبی دانشجویانی است که نهضت عاشورا را سر لوحه خود قرار دادند و به جهانیان ثابت کردند که عاشورا دانشگاهی عظیم است.

دانشجویان و دانشگاهیان همواره، از تأثیرگذارترین و پیشروترین اقشار جامعه در آگاهی بخشی، بصیرت افزایی و ایجاد شور و شعور انقلابی در سیطره قانون بوده اند. امروز نیز جامعه‌ی دانشگاهی ما در پرتو مشعل پر فروغ شانزده آذر، در اندیشه پیمودن راهی است که به آینده‌ای روشن منتهی می‌شود ؛ آینده‌ای که سرشار از عشق و امید مبتنی بر خردورزی، آزادی، گفتگو و کرامت های انسانی است.

در پايان ضمن گراميداشت ياد و خاطره تمامي شهداي دانشجو در دوران انقلاب و دفاع مقدس، فرارسيدن 16 آذر بعنوان روز دانشجو را به همه فعالان عرصه علم اندوزي و دانشجويان پر تلاش ايران اسلامي به ويژه جامعه دانشگاهی استان کرمان تبريك عرض مي كنم.

امید است كه به مدد ایمان و اندیشه، همواره در توسعه ی کمی و کیفی تحقيقات و پژوهش های علمي موفق بوده و با ياري خداوند منان در برداشتن گام های مستحکم و مطمئن در مسیر اعتلاي نام ايران اسلامي در سطح جهان، کوشا و پویا باشید.

دکتر محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/گ

برچسب ها: پیام ، تبریک ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.