بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: فوت هادی نوروزی برای فوتبال ایران غم انگیز بوده و هیچگاه وی فراموش نمی‌شود.

کریمی: فوت هادی هیچگاه فراموش نخواهد شد/صبا به ما نیاز دارد

فرید بهزادی کریمی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص فوت کاپیتان پرسپولیس اظهار کرد: درگذشت هادی نوروزی شوک عجیبی را به من و همه بازیکنان و اهالی فوتبال وارد ساخت. ‌در واقع خبری بود که فوتبال ایران را تحت ‌تأثیرقرار داد و جا دارد که من این مصیبت را به خانواده آن مرحوم تسلیت عرض کنم.

وی در ادامه افزود: بدون شک یاد و نام نوروزی همیشه باقی خواهد ماند و فراموش نخواهد شد.

کریمی بیان کرد: نوروزی شخصیت ویژه‌ای داشته و از موقع شنیدن خبر وفات وی ناراحت و متأثر هستم.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص وضعیت تیمش عنوان کرد: ‌درواقع تیم ما تمرینات خو درا با جدیت پی‌گیری می‌کند و سعی می‌کنم شرایط قبلی را فراموش و به آینده بیندیشم باید عنوان کنم که تراکتورسازی متحول شده را به زودی خواهید دید.

وی در مورد پایان خدمت سربازی‌اش گفت: من خدمت سربازی‌ام نیم فصل به اتمام میرسد بعد از پایان نیم فصل مشخص می‌شود که نیم فصل دوم در چه تیمی بازی می‌کنم.

کریمی در مورد اینکه آیا دوست دارد که در تراکتور به میدان برود عنوان کرد: بودن در تراکتورسازی افتخار است اما باید دید که قسمت من بازی کردن در چه تیمی خواهد بود.

بازیکن فوتبال تراکتورسازی درمورد پیوستنش به تیم صبای قم نیز بیان کرد: البته قرار است به باشگاه صبا برگردم زیرا آنها به حضورمن نیاز دارند اما باید دید در آینده چه پیش خواهد آمد.

وی در پایان یاداور شد امیدوارم که هرچه خیر و مقدر است قسمتم شود و در تیمی بازی کنم که بتوانم موفق بوده و به فوتبال کشورم کمک کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار