مکانی تحت عنوان خانه کنکور برای دانش آموزان خرمشهری راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس اداره آموزش‌وپرورش خرمشهر گفت: در حال راه‌اندازی مکانی با عنوان خانه کنکور برای دانش آموزان خرمشهری هستیم که ظرف امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

عنبری بابیان اینکه راه‌اندازی خانه کنکور با تأمین اعتبار استانی و حمایت‌های منطقه آزاد اروند محقق می‌شود، افزود: برای تجهیز اتاق‌های رایانه خانه کنکور در راستای آموزش مجازی توسط اساتید مجرب کشور هزینه‌ای بالغ‌بر 1میلیارد تومان برآورد شده است.

وی گفت:آموزش مجازی ضمن بهره‌گیری از زمان می‌تواند در تأمین بخش عمده‌ای از آموزش دوره ابتدایی و متوسطه مؤثر باشد ضمن اینکه دانش آموزان سال چهارم متوسطه از این امکان در مقوله کنکور لازم را بهره می‌برند.

رئیس اداره اموزش وپرورش خرمشهر با اشاره به اینکه مدارس خرمشهر با جمعیت بیش از 30هزار دانش‌آموز به دلیل مهاجرت نیروی انسانی با کمبود نیرو مواجه شد افزود: تنها راه جبران این کمبود اجرای طرح آموزش مجازی با همکاری مشترک منطقه آزاد اروند است.

عنبری تصریح کرد: آموزش‌وپرورش بودجه‌ای برای تأمین سرویس ایاب و ذهاب این دانش آموزان در اختیار ندارد، در صورت عدم چاره‌جویی دستگاه‌ها برای این امر مهم با ترک تحصیل دانش آموزان به دلیل عدم بضاعت مالی در تأمین سرویس حمل‌ونقل مواجه می‌شویم که با اهداف عالی آموزش‌وپرورش در تضاد است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.