قائم مقام باشگاه استقلال اهواز اعلام کرد جلسه‌ای برای بازیکنان خاطی استقلال اهواز، برگزار نمی‌شود.

یعقوبی: جلسه‌ای برای خاطیان برگزار نمی‌شود
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکن تیم فوتبال استقلال اهواز، ساعتی پیش از برگزاری دیدار تیمشان مقابل تیم گسترش فولاد تبریز در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر، از اردوی آبی‌پوشان خارج شدند. علت خروج این 4 بازیکن، یعنی سعید سالارزاده، سعید غزل، شاهین مجیدی ومحمد غلامی دریافت نکردن 20 درصد از مبلغ قرارداد بوده است چرا که قرار بوده است چرا که قرار بود پیش از برگزاری مسابقه با گسترش فولاد این مبلغ دریافت کنند.

 بعد از خروج این بازیکنان از اردوی استقلال اهواز و همچنین غیبت 5 بازیکن دیگر این تیم به دلایل مصدومیت، محرومیت و... سیاوش بختیاری‌زاده سرمربی آبی‌ها مجبور شد از تعدادی بازیکن جوان در ترکیب اصلی این تیم استفاده کند نکته جالب و عجیب این جوان‌گرایی اجباری این بود که برخی از این بازیکنان حتی تجربه بازی رسمی را هم نداشتند.

 به هر شکلی که بود تیم استقلال اهواز، در ورزشگاه تختی، به مصاف گسترش فولاد تبریز رفت و در پایان تیم تبریزی 2 بر صفر پیروز مسابقه شد.

ساعتی بعد از این دیدار کارون یعقوبی قائم مقام باشگاه استقلال اهواز اعلام کرد که آن 4 بازیکن که اردو را ترک کردند تا اطلاع ثانوی برای این تیم بازی نمی‌کنند و هیچ دستمزدی هم از باشگاه دریافت نخواهد کرد.

** سرمربی استقلال اهواز: بهتر است به تیم برنگردند
سیاوش بختیاری‌زاده، سرمربی آبی‌ها هم معتقد بود که این چهار بازیکن بهتر است که به تیم برنگردند و خودش هم تمایلی به ادامه همکاری با آنها را ندارد.

همین صحبت بختیاری‌زاده باعث ناراحتی و عصبانیت شدید محمد غلامی مهاجم 33 ساله استقلال شد. غلامی یکی از آن چهار بازیکنی است که اردو آبی‌ها را ترک کرده است وی به شدت بختیاری‌زاده را مورد انتقاد قرار داد و حتی کیفیت مربیگری او را زیرسوال برد.

به هر شکل، هر چهار بازیکنی که به دلیل دستمزد نگرفتن، اردوی آبی‌ها را ترک کرده بودند مورد بی‌مهری و بی‌توجهی مسئولان، کادر فنی، برخی بازیکنان و حتی هواداران قرار گرفتند.

** یعقوبی : جلسه‌ای برای خاطیان برگزار نمی‌شود
قائم مقام باشگاه استقلال اهواز در گفت‌و‌گو با خبرنگار درباره 4 بازیکن خاطی گفت: ما آنها را به حال خود رها کردیم خودشان باید از کاری که کردند پشیمان شوند ما برای آن‌ها جلسه‌ای برگزار نمی‌کینم و باید آن‌ها تصمیم‌گیری کنند نه ما.

** سالارزاده به تیم برمی‌گردد
وی در ادامه از بازگشت سعید سالارزاده خبر داد و افزود: سعید سالارزاده با باشگاه تماس گرفت و طی توافقی که صورت گرفت، در اهواز و یا در اردوی تهران - که از پنجشنبه 16 مهر به مدت یک هفته برگزار می‌شود - به تیم اضافه خواهد شد اما سه بازیکن دیگر همچنان بلا تکلیف هستند.

یعقوبی در ادامه اظهار کرد: بازیکنی که به ناگهان اردو را ترک می‌کند و بدون هماهنگی سوارماشینش می‌شود و می‌رود، نباید توقع داشته باشد که کسی به او توجه کند.

وی در پایان اظهار کرد: تیم فوتبال استقلال اهواز اردویی یک هفته‌ای در تهران برگزار می‌کند و با تیم راه‌آهن دیدار تدارکاتی خواهد داشت استقلال اهواز با کسب 5 امتیاز و در پایان هفته‌ی هفتم لیگ پانزدهم در جدول 16 تیمی این مسابقات چهاردهم است.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، استقلال ، خبرنگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار