در برنامه‌های گروه جامعه‌ مسائل اجتماعی در بخش‌های متنوع بررسی می‌شود و برنامه‌ها اطلاع‌رسانی به روز‌تری خواهند داشت.

غلامرضا بحیرایی مدیر گروه جامعه رادیو ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه‌های گروه جامعه گفت: در برنامه صبحگاهی «سلام ایران» سعی کرده‌ایم تغییراتی داشته باشیم تا برنامه به روز‌تر باشد و برای شنوندگان صبح اطلاعات مناسبی ارائه بدهیم، همچنین قرار است برای مشارکت بیشتر شنوندگان وضع راه‌ها و جاده‌ را با تماسی که با برنامه می‌گیرند، اطلاع بدهند.

وی افزود: در برنامه خانه و خانواده سعی کرده‌ایم تغییرات زیادی نداشته باشیم و به مباحث تربیت کودکان، اعتیاد، مسائل بین زوجین می‌پردازد.

بحیرایی در خصوص برنامه «سلام کوچولو» اظهار داشت: این برنامه چهار دهه است که روی آنتن رادیو ایران می‌رود با زبان کودکانه نه دنیای طبیعی کودکان را روایت می‌کنند و ارتباط نزدیک‌تری با کودکان در همه جای ایران دارد.

وی ادامه داد: در برنامه «راه شب» به مسائل مختلف مثل نجوم، ادبیات، کتابخوانی می‌پردازیم و برنامه رویکرد صمیمی و شادی دارد. همچنین در برنامه «مستند روز» به مسائل اجتماعی می‌پردازیم.

وی مطرح کرد: در برنامه «شناسا» هر روز میزگردی با موضوع اجتماعی خواهیم داشت و به بررسی اتفاقات روز می‌پردازیم. همچنین در برنامه «پرسا» 5 سؤال را در طول روز مطرح می‌کنیم و در ساعت انتهایی شب برنده‌های این برنامه مشخص می‌شود. مجله عصر گاهی «ایرانشهر» برنامه‌ای با موضوعات روز جامعه است که به تحلیل سوژه‌های اجتماعی می‌پردازد و همچنین این برنامه شامل آیتم‌های متنوع است و با رویکرد شاد و پرانرژی برنامه مناسب برای عصر گاهی است.

بحیرایی در خصوص دو برنامه دیگر گروه جامعه اظهار داشت: برنامه جدید «نقره باران» برنامه خاصی است که تمام عوامل آن از بین سالمندان انتخاب شده است. برنامه خاص سالمندان نیست چرا که همه می‌توانند شنونده این برنامه باشند. در این برنامه گوینده، گزارشگر، ارتباطات سالمند هستند. همچنین برنامه «باشگاه ستاره‌ها» برنامه شنیدنی خواهد بود که ساعت 22 جمعه‌ها پخش می‌شود شنوندگان می‌توانند در هر حوزه‌ای که علاقه‌مند هستند مشارکت داشته باشند و این برنامه همکاری شنوندگان را می‌طلبد.

بحیرایی خاطرنشان کرد: در گروه جامعه سعی می‌کنیم مسائل مختلف اجتماعی را مدنظر قرار دهیم و به تمام مسائل ایران را بررسی کنیم و در طول روز با شیوه خوب و جذاب برنامه‌هایی را برای مخاطبان ارائه دهیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.