فرماندار شوش از آمادگی منطقه عملیاتی فتح المبین و یادمان های 8 سال دفاع مقدس در این شهرستان برای سفر کاروان های راهیان نور دانش آموزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از خوزستان؛ رضا نجاتی در محل یادمان شهدای فتح المبین در غرب کرخه گفت: شهرستان شوش از 15 مهرماه میزبان کاروان های راهیان نور دانش آموزی از سراسر کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه سال گذشته روزانه 1 هزار و 500 دانش آموز در قالب کاروان راهیان نور به منطقه عملیاتی فتح المبین سفر کردند اظهار داشت: سفر کاروان های راهیان نور دانش آموزی به یادمان های دفاع مقدس در شهرستان شوش از آبان ماه با شتاب بیشتری انجام می شود.

نجاتی از دستگاه های اجرایی و خدماتی این شهرستان خواست برای خدمات رسانی بهتر به کاروان های راهیان نور امکانات خود را آماده نمایند.

فرماندار شوش به موضوع تامین امنیت کاروان های راهیان نور دانش آموزی اشاره کرد و گفت: با همکاری عوامل انتظامی، بسیج، بخشداران و دهیاران تمهیدات لازم در این خصوص اتخاذ شده است.

شوش در نوروز 94 جزء 3 شهرستان برتر در خدمات رسانی به مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور استان خوزستان انتخاب شد.

در عملیات غرورآفرین فتح المبین که دوم فروردین ماه 1361 با رمز یا زهرا(س) در غرب شوش و دزفول انجام شد نیروهای بعثی عراق از مناطق مرزی ایران عقب رانده شدند.



انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.