رئیس پلیس راه خوزستان از کاهش 21 درصدی تلفات جاده ای در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اهواز؛ سرهنگ قاسم قدرتی بیان داشت: میزان تلفات جاده ای در خوزستان در سال 1393 نسبت به سال ما قبل آن 7 درصد کاهش داشته و در نیمه نخست امسال با رشد 3 برابری در کاهش تلفات مواجه بود.

وی بخشی از این موفقیت را مرهون تلاش راهداران عنوان کرد و گفت: این مسئله ظرفیت مناسبی در کاهش میزان تلفات جاده ای در خوزستان به شمار می رود.

رئیس پلیس راه خوزستان رویکرد ناجا در چارچوب بند 10 تشکیلات دهیاری ها استفاده از ظرفیت این بخش در کاهش تلفات جاده ای عنوان کرد.

سرهنگ قدرتی اذعان داشت: بهره مندی از ظرفیت دهیاران با توجه به ضرورت ارتقای ایمنی و قانون مداری در حوزه راه های روستایی و همکاری با ناجا می تواند در بهبود وضعیت عبور و مرور کمک ارزشمندی داشته باشد.

این مقام انتظامی افزود: کاهش تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در کشور در زمان حاضر نسبت به سال 84 که 28هزار نفر بوده با وجود افزایش تعداد خودروها و رانندگان به زیر 17هزار نفر رسید.

براساس آخرین آمار رسمی ارائه شده، آمار تصادفات منجر به فوت خوزستان در تابستان امسال ۲۲ و تعداد کشته شدگان تصادفات رانندگی در استان در تابستان ۱۰۸ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ نفر کاهش داشته است.

شایان ذکر است محورهای هفتکل - باغملک - ایذه - دهدز، بهبهان - رامهرمز، اهواز- اندیمشک، ماهشهر - رامشیر، هندیجان - دیلم و رامشیر - رامهرمز پرحادثه ترین محورهای جاده ای خوزستان می باشند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.