کرمانشاه؛

رنکینگ جديد 4 وزن المپیکی اعلام شد

فدراسیون جهانی تکواندو، رنکینگ جديد 4 وزن المپیکی را اعلام کرد که با توجه به این رنکینگ مسعود حجی‌زواره تکواندوکار کرمانشاهی در رده چهارم وزن خود قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛فدراسیون جهانی تکواندو، رده‌بندی تكواندوكاران المپيكي در ماه اکتبر را اعلام كرد و امتیازات اين ماه تا پایان رقابتهای سپتامبر 2015 محاسبه شده است که طی آن عاشورزاده، خدابخشی، حجی‌زواره، اسبقی و مردانی، در بین تکواندوکاران ایران بهترین جایگاه را در اختیار دارند.

امتیازات مرحله دوم مسابقات گرندپريكس (G4) در سال 2015 كه در سامسون ترکیه برگزار شد، بازیهای آفریقا (G4)، آزاد آرژانتین (G1)، کاپ آزاد هلند (G1)، آزاد اندونزی (G1)، آزاد امریکا (G1) و آزاد روسیه (G1)، در این رنکینگ محاسبه شده که تکواندوکاران تيم ملي کشورمان تنها در مسابقات گرندپريكس ترکیه حضور داشتند که یک مدال طلا (خدابخشی)، یک مدال نقره (مردانی) و دو مدال برنز (حجی زواره و یعقوبی) را بدست آوردند.

در اين رنكينگ؛ امتيازات سال 2011 به طور كل از جدول رده بندي حذف و از امتيازات سال 2012 و 2013 به ترتيب 75 و 50 درصد كسر شده است. همچنين با اعلام رنكينگ در هر ماه جديد؛ 25 درصد از امتيازات ماه قبل در سال 2014 (سپتامبر 2014) كسر خواهد شد.

در پایان دسامبر 2015 هر تكواندوكاري كه بتواند در جايگاه اول تا ششم رنكينگ المپيك قرار بگيرد، جواز حضور در المپيك 2016 ريو برزيل را بدست مي‌آورد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کرمانشاه ، رنگینک ، جدید ، اعلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.