کرمانشاه؛

فیلم سینمایی دستم را بگیر در پاوه کلید خورد

فیلمبرداری فیلم سینمایی کردی "دستم را بگیر" با حضور بازیگرانی از جمله «سیامک اشعریون» و «مریم بوبانی» در شهرستان پاوه کلید خورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ روح الله آتش پرور کارگردان این فیلم گفت: فیلم "دستم را بگیر" زندگی یک سرگرد عراقی را روایت می‌کند که در دوران جنگ جنایت‌های بسیاری را در منطقه کردنشین ایران انجام داده و حالا پس از سالها به ایران آمده و با عبور از مناطق جنگی تمام خاطرات آن دوران برایش زنده می‌شود و در نهایت بر اثر عذاب وجدان و شرمندگی که دارد، طی ماجرایی برای نجات جان یک کودک ایرانی، جانخود را فدا می‌کند.

آتش پرور افزود: از بازیگران کرمانشاهی که در این کار حضور دارند از جمله دنیا فتحی زاده، شیما نصیری، یوسف فخری و آله صیدی است.

آتش پرور با اشاره به شروع فیلمبرداری کار از اواخر هفته گذشته، گفت: 70 درصد این فیلم به زبان کردی است و در روستای نودشه از توابع شهرستان پاوه و نیز روستای کندوله از توابع شهرستان صحنه فیلمبرداری می‌شود.

وی بیان داشت به دلیل اینکه در 30 درصد فیلم از جلوه‌های ویژه استفاده شده است، هزینه‌های کار را بالا برده و تاکنون بیش از 100 میلون تومان برای این فیلم هزینه شده است که همگی از سرمایه شخصی بوده است.

این کارگردان سینما گفت : این فیلم قرار است در جشنواره‌های کردی خارج از کشور از جمله جشنواره‌های کشور سوئد و سلیمانیه عراق نمایش داده شود.



انتهای پیام/ی

برچسب ها: کرمانشاه ، فیلم ، پاوه ، دستم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.