فرمانده انتظامي استان فارس گفت: نقش دستگاه قضائي در استان فارس در برخورد، مهار و كنترل جرائم، مهم و برجسته است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پايگاه خبري پليس، ‌سردار "احمدعلي گودرزي" در ديداري كه كانون وكلاي استان فارس و "كهگيلويه و بويراحمد" با وي داشتند، به نقش مهم و تاثيرگذار دستگاه قضايي در استان فارس، در راستاي كنترل و مهار جرائم اشاره كرد و گفت: با تعامل مناسب پليس و دستگاه مقتدر قضائي اين استان، شاهد برخورد قاطع با مخلان نظم،‌ امنيت و آرامش مردم هستيم. 


وي با بيان اينكه اجراي قانون مستلزم زيرساخت هاي مناسب است، تصريح كرد: در راستاي اجراي قانون باید زير ساخت ها براي مجريان امر فراهم شود تا قانون به خوبي اجرا شود. 

فرمانده انتظامي استان فارس تقدم در رعايت حقوق شهروندي در ماموريت هاي پليس استان فارس را يادآور شد و گفت: سربازان ولايت در نیروی انتظامي استان فارس در خط مقدم مبارزه با ناامني و ايجاد امنيت براي شهروندان قرار دارند و در اين راستا از هيچ تلاشي دريغ نخواهند كرد.
 
سردار "گودرزي" ادامه داد: طرح "مكنا " يا مديريت كيفيت در ناجا نيز در اين راستا در 105 كلانتري،‌ پاسگاه و ديگر مراكز انتظامي فارس كه در نتيجه ضمن خوشايند سازي محيط خدمت، شاهد ارتقاء رفتار فردي و اجتماعي كاركنان، رعايت بيشتر حقوق شهروندي و رضايتمندي بيشتر مردم از پليس هستيم.

انتهای پیام/ب


برچسب ها: برجستگی ، نقش ، قضایی ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.