مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: 9 پروژه در هفته دامپزشکی در شهرستان های مختلف خراسان رضوی به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد، مجید روحانی نژاد گفت: تمامی این پروژه ها در بخش خصوصی دامپزشکی به بهره برداری خواهد رسید و هزینه انجام شده برای این پروژه ها بیش از 215 میلیارد ریال می باشد.


رئیس ستاد بزرگداشت روز ملی دامپزشکی استان خراسان رضوی افزود: با بهره برداری از این طرح ها برای بیش از 310 نفر مستیقم و 550 نفر غیر مستیقم ایجاد اشتغال می شود.


 وی بهره برداری از این طرح ها را سبب افزایش خدمت رسانی و ارتقای  سلامت سرمایه دامی و نیز توسعه امنیت غذایی در استان دانست.


 روحانی نژاد خاطر نشان کرد: پروژه های مرکز جمع آوری شیر، سالن  انکوباسیون تخم چشم زده قزل آلا و کارگاه بسته بندی فرآورده های خام  دامی در تربت حیدریه، بیمارستان اختصاصی طیور و کارخانه خوراک دام در  سبزوار، مرکز جمع آوری شیر در باخرز، افتتاح ساختمان یک واحد تولیدی و بهره برداری از دستگاه بسته بندی ترموفورمینگ و نیز سالن بسته بندی فرآورده های خام دامی در مشهد و مرغداری گوشتی پرورش در قفس به ظرفیت 50 هزار قطعه در فریمان از جمله پروژه های در نظر گرفته شده برای افتتاح از برنامه های تا قبل از روز ملی دامپزشکی است.

گفتنی است هفته دامپزشکی از 14 مهرماه آغاز می شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.