دبیر فدراسیون وزنه‌برداری گفت: ریاست فدراسیون برای حل مشکل مرادی 26 به مجارستان می‌رود.

حسین مقامی دبیر فدراسیون وزنه برداری در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: فدراسیون برای حل مشکل سهراب مرادی وزنه بردار دسته 94کیلوگرم کشورمان با فدراسیون جهانی در تعادل است به همین منظور علی مرادی رئیس فدراسیون کشورمان برای به نتیجه‌رسیدن این موضوع 26مهرماه راهی مجارستان می‌شود تا 27مهر با ‌تاماش آیان رئیس فدراسیون جهانی نشستی داشته باشد.

وی تصریح کرد: روز گذشته افسران وادا بطور سرزده به اردوی ملی‌پوشان آمدند و از همه تست دوپینگ گرفتند از سهراب نیز که در اردو است تست دوپینگ گرفتند با این کار به اعزام وی به مسابقات جهانی آمریکا خوشبین شدیم و با توکل به خداوند پیگیری‌هایی که صورت می‌گیرد امیدواریم این وزنه بردار ارزنده کشورمان به این رقابت‌ها اعزام شود.

مقامی در ادامه گفت: ما به فدراسیون جهانی اسامی 10نفر را داده‌بودیم تا تست دوپینگ بگیرند با توجه به اینکه مجید عسگری دیر به اردو ملحق شد اردو نشینان 11نفر شدند و جابر بهروزی نیز به مرخصی رفته بود از همان 10نفر تست گرفتند.

گفتنی است سهراب مرادی با این تست تاکنون 3آزمایش دوپینگ بر اساس قوانین بین‌المللی انجام داده است که 2تا توسط نادو و یک بار نیز توسط وادا صورت گرفته است. **

تیم ملی 27آبان راهی آمریکا می‌شود

دبیر فدراسیون در این خصوص گفت: ملی‌پوشان وزنه برداری کشورمان 27آبان راهی هوستون محل برگزاری رقابت‌های جهانی می‌شود تا زمان اعزام جلسه‌ای در این خصوص خواهیم داشت اگر کادر فنی احساس کند که ملی‌پوشان برای تغییرات آب و هوایی زودتر اعزام شود این کار صورت می‌گیرد.

قبل از اعزام از ملی‌پوشان تست گرفته خواهد شد

مقامی در این باره گفت: از 8نفری که در ترکیب نهایی تیم ملی قرار می‌گیرند قبل از اعزام تست دیگری گرفته خواهد شد تا با اطمینان کامل و بالا رهسپار شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی وزنه برداری آمریکا از یکم ‌آذرماه 94 آغاز خواهد شد و با توجه به اینکه ‌دراین دوره از رقابت‌ها کسب سهمیه المپیک 2016ریو آرژانتین نیز هست به طبع حساسیت خیلی بالاست و تیمها با قدرت خیلی بالایی حضور‌خواهند داشت./ 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار