ورزشکاران دوومیدانی و تکواندوکاران ناشنوا در روز نخست مسابقات آسیا اقیانوسیه با کسب مدال های رنگارنگ خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، روز نخست مسابقات آسیا اقیانوسیه ناشنوایان چین تایپه در حالی امروز به پایان رسید که ورزشکاران ناشنوا کشورمان در رشته دوومیدانی با کسب سه مدال طلا چهار نقره در انفرادی، یک نقره در تیمی و پنج مدال برنز به کار خود پایان دادند.

حسین صداقت در 5 هزار متر، عرفان صفاری در پرتاب وزنه با رکورد شکنی، محمد هادی صالحی در پرش طول با رکورد شکنی طلا آوران دو میدانی، محسن سرافراز در 5 هزار متر، مونا شیری در پرتاب وزنه، مریم عبدی در 1500 متر و حبیب الله کیا ورزشکار باتجربه کشورمان که آخرین حضورش را در رقابت های بین المللی تجربه کرد در ماده پرش سه گام مدال نقره این رقابت هارا به دست آوردند.

سجاد ماهپور در 100 متر، سجاد پیرآیقرچمن در پرتاب وزنه، علیرضا صالحی در پرش ارتفاع، محمد هادی صالحی در پرش سه گام و حسین صداقت در 1500متر دارندگان مدال برنز هستند.

گفتنی است: تکواندو کاران ناشنوا همچون دومیدانی کاران در روز نخست رقابت ها با کسب 4 مدال طلا از سوی بهزاد امیری(-68)، مرضیه خوش احوال(57) دو نقره توسط میثم عابدی(-80) و مهران سرافراز و کسب دو مدال برنز توسط محمد کاظم زاده -58) مریم خدابنده (49) به کار خود پایان دادند.

شایان ذکر است: در بخش تیمی رشته 4 در 100 متر تیم ملی کشورمان متشکل ماهپور، صالحی، شیرزاد و یادگاری مدال نقره کسب کردند.

کاروان ناشنوایان در روز نخست مسابقات با کسب 5 طلا،5 نقره و 7 برنز و در مجموع با 18 مدال پیشتاز جدول مدال آوران است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار