روز سوم مسابقات آسیا-اقیانوسیه چین تایپه در حالی فردا برگزار می شود که 8 ملی پوشان کشورمان در فینال مسابقات در یک قدمی طلا قرار دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، روز سوم مسابقات آسیا-اقیانوسیه چین تایپه بامداد فردا دوشنبه 13 مهر ماه با مصاف ملی پوشان کشورمان در 4 رشته دوچرخه سواری،دومیدانی،تنیس روی میز و بولینگ آغاز میشود.در رشته دومیدانی و در 5 ماده هشت ملی پوش کشورمان در مرحله فینال به مصاف حریفان و در یک قدمی طلا قرار دارند.در فینال
10000متر حسین صداقت،در فینال پرش طول
صغری ربیعی فرد،درفینال پرتاب دیسک سجاد پیرآیقرچمن،رضاحیدری،مونا شیری و پرور صفوری.در فینال 400 متر مریم عبدی فرد و در فینال 110 متربا مانع مسلم شیرزاد به مصاف حریفان میروند.

در ماده 200 متر مقدماتی بانوان صغری ربیعی فرد،مریم عبدی فرد و در بخش مردان علیرضا صالحی،مهدی هاشمی و سجاد ماهپور
در ماده 800 متر مقدماتی سجاد ماهپور،احمد روایه و حسین صداقت به مصاف حریفان میروند.مسابقات دو میدانی از ساعت 9:30 الی 15:30 به وقت محلی برگزار میشود.

گفتنی است: علی کامکار،یوسف یوسف زاده،عزت الله مظاهری و ایمان کاویانی چهار ملی پوش تیم دوچرخه سواری هستند که در ماده 35 کیلومتری انفرادی رقابت خود را آغاز میکنند.
مسابقات دوچرخه سواری از ساعت 9 الی 11 صبح به وقت محلی آغاز میشود.

شایان ذکر است:در رشته تنیس روی میز بانوان در ساعت 10:30 تیم های ایران و ژاپن و در ساعت 15:30 به وقت محلی تیم ملی کشورمان با قزاقزستان روبه رو میشوند.

مسابقات تنیس روی میز مردان در ساعت 9 صبح با مصاف تیم های ایران و کره جنوبی
آغاز میشود.تیم ملی کشورمان در دومین دیدار در ساعت 15:30 به مصاف هنگ کنگ میرود.

گزارش حاکی است:دو ورزشکار در رشته بولینگ ماده انفرادی فردا رقابت خود را آغاز میکنند.اقدس ماهوش و محمد عابدیان نمایندگان کشورمان در رشته بولینگ هستند.مسابقات بولینگ در بخش انفرادی بانوان در ساعت 14:30الی 16:30 و در بخش انفرادی 9 الی 11 برگزار میشود.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار