ذاکر خبر داد: در صورتی که زوج‌های دانشجو هر دو از دانشگاه آزاد اسلامی باشد، مبلغ 23 میلیون تومان به آنها تعلق می‌گیرد و به بانک‌های عامل معرفی خواهند شد.

ذاکر مدیر صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی گروه علمی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: پرداخت وام ازدواج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از 6 شهریور ماه سال 1393 صورت گرفت و دانشگاه آزاد توانسته در زمینه ارائه این تسهیلات قدم بزرگی بر دارد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر 18632 نفر در این سامانه برای دریافت وام ازدواج ثبت نام کرده‌اند و پرداخت این وام‌ها در سه فاز برنامه ریزی شده است تا در مرحله‌ی اجرایی قرار بگیرد که فاز اول آن تا پایان سال 1393 و فاز دوم آن تا پایان شهریور ماه اجرایی شد، اما ما قصد داریم فاز سوم آن را تا قبل از پایان سال 1394 به مرحله‌ی اجرایی برسانیم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر از بین تعداد 18632 نفر که در این سامانه ثبت نام کرده‌اند، 62011 نفر این تسهیلات را دریافت کرده‌اند.

وی در پایان گفت: قرار بر این است که بر اساس جدول زمان بندی، تا پایان سال 1394 تمامی دانشجویان در کوتاه ترین زمان ممکن، وام خود را دریافت کنند که البته خبرهای خوشی در این زمینه، در مراحل بعدی، برای دانشجویان خواهیم داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: وام ، ازدواج ، دانشجو ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار