این برنامه موازی با سایت رادیو ایران حرکت می‌کند و ماهیت اصلی آن ساماندهی به کل مخاطبان برنامه‌ها است.

ساجد قدوسیان تهیه کننده رادیو در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه «باشگاه ستاره‌ها» گفت: این برنامه در اصل برنامه باشگاه مخاطبان رادیو ایران است که هر یک از مخاطبان را یک ستاره فرض کنیم و به هر کدام بعد از ثبت نام یک شماره ستارگی می‌دهیم این گونه شد نام «باشگاه ستاره‌ها» را برای این برنامه گذاشتیم.

وی افزود: قرار است موازی با سایت شبکه رادیو ایران حرکت کنیم همچنین مخاطبان هر فعالیتی در چارچوب برنامه‌ها مثل مطرح کردن موضوع، نقد برنامه‌ها را داشته باشند برای آن‌ها امتیازاتی در نظر می‌گیریم و این امتیازات باعث می‌شود به مراحل بالاتر بروند تا مرحله‌ای که در شورای تصمیم‌گیری برنامه‌ها مشاوره داشته باشند.

وی قرار است ماهیت برنامه مطرح کرد: ماهیت اصلی این برنامه ساماندهی به کل مخاطبان رادیو ایران با محوریت سایت این شبکه است و کسانی که قصد مشارکت دارند می‌توانند در «باشگاه ستاره‌ها» ثبت نام کنند.

قدوسیان اظهار داشت: در برنامه درباره بیشترین نظری که مردم در خصوص یک برنامه داشته باشند صحبت می‌کنیم همچنین برای جذاب شدن برنامه فضای خارج از فضای رسانه را در این برنامه طراحی کرده‌ایم که به افراد خیر و کسانی که در مسابقات علمی فرهنگی ورزشی مقامی کسب کرده‌اند امتیازاتی می‌دهیم و گزارش و مصاحبه با آنها خواهیم داشت. برای کسانی که بیشترین فعالیت را در طول هفته داشته باشند مسابقه‌ای داریم که با فکر تحلیل طراحی شده است. حتی احتمال دارد سوالات از دل برنامه‌های رادیو ایران مطرح شود.

برنامه «باشگاه ستاره‌ها» هر جمعه ساعت 22 با گویندگی سعیدی مبشری و کارشناس حسن علی شیری از رادیو ایران پخش می‌شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
سلام خسته. نباشد من همیشه برنامه شما را گوش. می دهم من از عشق که گفت نه تو را دوست ند ارم. نا راحت شودم و زدم زیر گریه مرسی م ع ص و مع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام خسته نباشید برنا مه خوبی است. من. جمه. شب گوش میدهم طبیت را زیبا. نگه داریم م ع ص. و. مع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۱ دی ۱۳۹۴
سلام خسته نباشید برنامه تان خیلی خوب وعالی است
آخرین اخبار