تبریز؛

عزت و عظمت انقلاب اسلامی به برکت خون پاک شهدا

سردار 8 سال دفاع مقدس گفت: اگر امروز عزت و عظمتی که نصیب کشور و مردم ما شده است به برکت خون پاک شهداست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سردار حسن بیات، در یادواره شهدای مدافعان حرم و شهدای شهرستان اهر که در مسجد امام رضا ( ع ) شهرستان اهر برگزار شد گفت: دشمن اصلی ما آمریکاست و تا زمانی که جمهوری اسلامی ایران پای آرمان های خود ایستاده است این دشمنی ادامه خواهد داشت.

وی، با بیان اینکه 8 سال دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را بیمه کرده است افزود: اگر امروز عزت و عظمتی که نصیب کشور و مردم ما شده است به برکت خون پاک شهداست.

این یادگار 8 سال دفاع مقدس، گفت: رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس با دستان خالی در برابر دشمن سرتا پا مسلح ایستادند و به ما این درس را دادند که ما می توانیم و امروز نیز جوانان ما در عرصه های مختلف از جمله علمی نیز با خودباوری به موفقیت های زیادی دست یافته اند.

سردار بیات، با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی تا آن سوی مرزها نفوذ کرده است گفت: همه ما وظیفه داریم بدون چون و چرا از مقام معظم رهبری اطاعت نمائیم و از دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری نمائیم.

در این یادواره امام جمعه شهرستان اهر نیز گفت: امروز هرچه داریم به برکت ولایت است.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده، افزود: همانطوریکه ولایت ما را از یوغ استکبار رهایی بخشید، یک روز نیز مسلمانان، مستضعفان و مظلومان جهان را  از دست استکبار نجات خواهد داد.

وی، با بیان اینکه امروز جنگ ما با دشمن خاتمه نیافته است گفت: اگر روزی احساس شود که  در دفاع از کشورهای دیگر و مظلومان و به خصوص مسلمانان  جهان و همچنین دفاع از ارزش های مذهبی و دینی به حضور ما نیاز است با گوش به فرمان مقام معظم رهبری  یک لحظه دریغ نخواهیم کرد.

در این یادواره که خانواده های شهیدان عبداللهی و جوانی که به عنوان مدافعان حرم به شهادت رسیده اند حضور داشتند از آنها تجلیل شد و همچنین قرائت شعر و مداحی نیز از دیگر برنامه های این یادواره بود.

گفتنی است :این یادواره به همت ستاد گرامیداشت دهه ولایت شهرستان اهر برگزار شد.
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.