مدیرکل استاندارد استان خوزستان از پلمپ 5 کارگاه ماسه شوئی در سطح استان توسط این اداره کل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ رضا دهدشتی زاده با بیان اینکه تولید کالای مرغوب و با کیفیت رمز ماندگاری تولیدکنندگان در بازار است تصریح کرد: این اداره کل همکاری لازم با واحدهای تولیدی و خدماتی در این خصوص را در اولویت های کاری خود قرار داده است.

وی اظهار داشت: در صورتیکه کارشناسان این اداره عدم رعایت ضوابط کیفی و استانداردها با واحدهای متخلف  را مشاهده نمایند، با اتخلفان برابر با قانون برخورد خواهد کرد.

دهدشتی زاده تصریح کرد: طی بازرسی های بعمل آمده توسط کارشناسان این اداره کل از کارگاه های ماسه شوئی در سطح استان خوزستان، 2 کارگاه ماسه شوئی در رامهرمز و 3 کارگاه ماسه شوئی در دزفول به دلیل تولید محصول نامرغوب و با کیفیتی پایین تر از حد استاندارد توقیف شدند.

مدیر کل اداره استاندارد خوزستان اذعان داشت: پس از بررسی و رسیدگی سازمان های تعزیرات حکومتی شهرستان رامهرمز و دزفول حکم تعطیلی کارگاه های مذکور تا زمان اخذ پروانه استاندارد از این اداره کل صادر گردید.

وی در خاتمه  از شهروندان خواست تا درصورت مشاهده هرگونه كالاي فاقد نشان استاندارد و يا با كيفيت پايين تر از حد استاندارد مراتب را با تلفن 1517، سامانه رسيدگي به شكايات مردمي اداره كل استاندارد خوزستان در ميان گذارند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.