به منظور چگونگی مقابله با خطرات و حوادث احتمالی و نحوه واکنش در شرایط اضطراری، مانور پدافند غیر عامل در منطقه خوزستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛مسئول ایمنی و آتش منطقه خوزستان هدف از برگزاری این مانور نوعی تمرین و افزایش آمادگی هنگام برخورد با خطرات احتمالی عنوان کرد و افزود: این مانور طبق سناریوی از پیش تعیین شده اجرا شد تا نیروهای حاضر نحوه عملکرد و توانایی هایی خود را سنجیده و در برخورد با حوادث آمادگی بیشتری داشته باشند.
 
شهرام سپهرنیا گفت: در این مانور تصمیم گیری درست هنگام وقوع حادثه، مدیریت زمان و مهار و کنترل آتش مورد بررسی و تمرین قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مانور پدافند غیر عامل با حضور و مشارکت  واحد های  مرکز انتقال نفت شهید چمران، HSE ، ابزار دقیق، مکانیک، برق، خدمات اداری و حراست و غیره...برگزار شد.

سپهرنیا به برگزاری جلسه ای پس از اجرای مانور‌ با حضور واحد های مختلف اشاره کرد و نحوه عملکرد و آمادگی کارکنان در زمینه روبرو شدن با خطرات و انجام عملیات در زمان پیش بینی شده در اجرای مانور را بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

مسئول ایمنی و آتش منطقه خوزستان از برگزاری 4 مانور آموزشی و پدافندی  دیگر  تا پایان سال جاری خبر داد.

این مقام مسئول افزایش تعاملات هرچه بهتر با واحد های، امدادی، عملیاتی و بررسی میزان سنجش و آمادگی در برخورد با بحران‌های مربوط به مراکز انتقال نفت، حفظ و تقویت آمادگی کارکنان برای انجام واکنش مناسب در زمان وقوع حادثه را از مهم‌ترین اهداف  واحد  HSEبرشمرد.

انتهای پیام/ش



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.