معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت :باید با خودروهایی که اقدام به فروش لباس و کفش تاناکورا می کنند باید جدیت برخورد شود و مردم باید بدانند این اجناس می تواند باعث بیماری شوند.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا وارز استان کرمان افزود: اساس قاچاق کالا به دلیل مزیت های اقتصادی است و درهمه جای دنیا نیز همین گونه است.

وی اظهار کرد: سیاست های اقتصادی نوسانی در سال های گذشته و کنار گذاشتن برنامه های پنجم و برنامه های بعدی موجب شد که تصیم های خلق الساعه ای گرفته شود و این شرایط ایجاد شد.

وی یادآور شد: دولت تدبیر و امید در صدد رفع اشتباهاتی است که در گذشته صورت گرفته و یکی از این موارد دو نرخی کردن ارز است.

وی بر لزوم افزایش آگاهی مردم درباره مضرات کالاهای قاچاق، عنوان کرد: امیدواریم در برنامه ششم به همه موضوعات مرتبط با قاچاق کالا توجه شود که همه این مسایل حل شود.

استاندار کرمان ادامه داد: در زمینه ورود و خروج دام از استان باید به شرایط تنظیم بازار نیز توجه شود و در حال حاضر که دام عشایر وجود دارد، باید از ورود دام به استان جلوگیری شود.

وی با تاکید بر این مطلب که نباید اجازه داد که اقتصاد عشایر ضربه بخورد، ادامه داد: عشایر با دشواری های زیادی روبرو هستند و باید زمینهفروش دام آنها ایجاد شود.

وی تاکید کرد: باید روی مسایل قاچاق دام که به سلامت مردم مرتبط است توجه لازم را داشت.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمان نیز گفت: باید بین واحدهای مربوط به وزارت جهاد کشاورزی در زمینه مبارزه با قاچاق دام هماهنگی های لازم صورت گیرد و این امر را در سال گذشته نیز مورد تاکید قرار داده ایم.

حمید ذکاء اسدی افزود: مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیازمند همراهی هر چه بیشتر مدیران است و مدیران باید شخصا در این جلسات حضور یابند.

وی بر حل مشکلات به تدبیر مدیران تاکید کرد و گفت: نباید موضوعات را گردن یکدیگر انداخت و باید در زمان بروز مشکلات، راه های جدیدی برای حل این مشکلات پید کرد.

وی اظهار کرد: باید با خودروهایی که اقدام به فروش لباس و کفش تاناکورا می کنند نیز باید جدیت برخورد شود.

وی تاکید کرد: صدا و سیما باید مردم را در باره این مسایل آگاه کند که بدانند خرید این لوازم می تواند منجر به بیماری های مختلفی شود.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان نیز در این نشست گفت: در سال جاری دو جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان کرمان برگزار شده است.

ابراهیم شهریاری با تاکید بر این مطلب که کارگروه های کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز همواره فعال هستند، افزود: در سال جاری در حوزه های مختلف از جمله در کاهش قاچاق سوخت و دام رتبه های خوبی کسب شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان نیز در این نشست گفت: در بحث پیشگیری باید دید که نهادهای متولی تا چه میزان به وظایف خود عمل کرده اند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: لباس ، کفش ، تاناکورا ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.