مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی، با اشاره به جذب سرمایه 28 میلیارد دلاری تا پایان برنامه ششم توسعه در این صنعت گفت: ایرن سالانه به هشت میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز دارد.

حمیدرضا رستمی مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جذب سرمایه 28 میلیارد دلاری تا پایان برنامه ششم توسعه در صنعت پتروشیمی ایران گفت: صنعت پتروشیمی ایران سالانه به هشت میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز دارد.
 
وی با اشاره به تدوین و ابلاغ آیین نامه خوراک مجتمع های پتروشیمی از سوی دولت، گفت: به نظر می رسد با توجه به نرخ 13 سنتی برای خوراک و نرخ چهار سنتی برای تامین سوخت پتروشیمی ها، قیمت خوراک در ایران بالا نباشد.

رستمی گفت: در همایش بین المللی IPF تلاش می شود فرصتهای سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی متناسب با نقشه راه این صنعت در زمینه های الفینها، جی تی پی، اوره و آمونیاک ارائه شود.
 
مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران با اشاره به ظرفیت تولید حدود 62 میلیون تنی محصولات پتروشیمی کشور، گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه این ظرفیت به بیش از 129 میلیون تن و به ارزش 40 میلیارد دلار خواهد رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار