یک عضو کمیته پیگیری پرونده زنجانی در مجلس معتقد است نباید دادگاه میلیادر نفتی تنها منحصر به زنجانی شود.

نباید دادگاه میلیادر نفتی تنها منحصر به زنجانی شود"امیرعباس سلطانی"، نماینده مردم بروجن در گفت‌وگو باخبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برگزاری جلسات دادگاه بابک زنجانی و کیفر خواست صادر شده مبنی بر پرونده وی، گفت: کیفرخواست قرائت شده در دادگاه زنجانی به مواردی اشاره داشت که زنجانی نسبت به آن متهم است.
 
وی با بیان این‌که قرائت کیفرخواست اثبات ادعاهای رسانه‌ها و همچنین نمایندگان مجلس نسبت به فعالیت زنجانی بود، افزود: کیفرخواست قرائت شده در دادگاه زنجانی، قابل قبول است.
 
عضو کمیته پیگیری پرونده زنجانی در مجلس با بیان این‌که محورهای کیفرخواست دادگاه زنجانی خود تنظیم شده، متذکر شد: این کیفرخواست در موضوعاتی چون رانت فروش نفت و دور زدن مسئولین به جای دور زدن تحریم‌ها بسیار مطلوب تنظیم شده است.
 
سلطانی در ادامه با اشاره به مباحث مرتبط با جعل اسناد زنجانی در کیفرخواست صادر شده تأکید کرد: کیفرخواست زنجانی در مورد جعل اسناد که همواره به آن تأکید شده بود بسیار خوب عنوان شد.
 
وی در ادامه با اشاره به اعترافات زنجانی در نامه خود به نمایندگان مجلس بیان داشت: هنوز مسائلی از نامه زنجانی به نمایندگان، که به هیچ وجه به دست نمایندگان نرسید در کیفرخواست صادر شده آورده نشده است که معتقدم لازم است پس از قرائت کیفرخواست مواردی از این نامه هم مورد اشاره قرار گیرد.
 
سلطانی در ادامه با اشاره به دغدغه‌های نمایندگان مجلس و مردم در قبال رسیدگی به پرونده زنجانی تصریح کرد: همه دغدغه‌ها در این پرونده معطوف به این امر است که، صرفا این محاکمه منحصر به زنجانی نشود و کسانی که به نوعی به بابک زنجانی کمک کرده‌اند، بدون ملاحظات سیاسی هم محاکمه شوند.
 
نماینده مردم بروجن تأکید کرد: تنها زمانی می‌شود ریشه فساد را در این پرونده خشکاند که تمامی عوامل آن از جمله زنجانی و کسانی که به زنجانی کمک کرده‌اند، محاکمه شوند.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۴
با سلام .اگر واقعا قصد برخورد با بابک زنجانی وجود دارد باید به عقب برگشت چه کسی به ایشان میدان داد .از اولین فرد به بعد باید محاکمه شوند .کسانی که در واگذاری نفت به او دخالت داشتند همه باید محاکمه شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۳ مهر ۱۳۹۴
باید جلوی فساد اقتصادی گرفته بشه اصلا جالب نیست این داستان تکرار و تکرار و تکرار بشه.
آخرین اخبار