مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: سال گذشته 780 هزار نفر از یادمان‌ها و نقاط عملیاتی استان کرمانشاه بازدید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛علی یوسفی راد گفت: امید است با زیر ساخت‌های فراهم شده در بحث راهیان نور و فرهنگ سازی های صورت گرفته در سال جاری شاهد افزایش آمار بازدیدکنندگان از زیارتگاه‌ها و مناطق عملیاتی استان باشیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 100 هزار نفر در مراکز اقامتی یادمان‌ها و زیارتگاه‌های راهیان نور این استان اسکان داده شدند، ظرفیت اسکان شبانه مراکز اقامتی استان را پنج هزار نفر در شبانه‌روز اعلام کرد.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه افزود: دو اردوگاه در شهر کرمانشاه، دو اردوگاه در شهرستان سرپل ذهاب و یک اردوگاه نیز در شهرستان قصر شیرین برای اسکان زائران راهیان نور آماده هستند، ضمن اینکه از ظرفیت های اسکان دیگر دستگاه ها مثل آموزش و پرورش نیز در ایام شلوغ سال برای اسکان زائران استفاده می شود.

یوسفی راد در ادامه با بیان اینکه سال گذشته 28 هزار نفر از دانش آموزان استان کرمانشاه به مناطق عملیاتی غرب و جنوب اعزام شدند، گفت: پیش بینی می شود امسال این رقم به بیش از 30 هزار نفر برسد.

وی افزود: سال گذشته بیش از 70 هزار نفر از دانش آموزان سراسر کشوراز مناطق عملیاتی استان کرمانشاه دیدن کردند و پیش بینی می شود این رقم در سال جاری به بیش از 100 هزار نفر برسد.

یوسفی راد در پایان گفت: یادمان شهدای پاوه، یادمان شهدای بازی دراز، زیارتگاه شهدای مرصاد، یادمان مطلع الفجر گیلانغرب، یادمان شهید بهشتی قصر شیرین و پادگان ابوذراز یادمان‌های فعال استان هستند.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.