نمایندگان جمهوریخواه آمریکا، هیلاری کلینتون را به کوتاهی در حادثه بنغازی متهم می‌کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، هیلاری کلینتون روز گذشته از کمیته ویژه تحقیق مجلس نمایندگان درباره حملات مرگبار شهر بنغازی لیبی انتقاد کرد. وی گفت این کمیته تنها برای بهره‌برداری سیاسی از مرگ چهار دیپلمات آمریکایی طراحی شده است.

هیلاری کلینتون در مصاحبه با شبکه ان بی سی افزود: «شما به فعالیت جمهوریخواهان در این کمیته توجه کنید. آنها می‌کوشند از این حادثه به نفع خود بهره‌برداری کنند. جمهوریخواهان تنها بخاطر مسائل سیاسی از من انتقاد می‌کنند.» جمهوریخواهان وزیرخارجه وقت آمریکا را در این حادثه به کم‌کاری متهم می‌کنند.

کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون به تازگی با انتشار یک فایل ویدئویی 30 ثانیه‌ای، از وی در مقابل انتقادات حمایت کرد. در این ویدئو علت حمله میلیونی جمهوریخواهان به هیلاری کلینتون، جنگیدن وی برای کسب چیز‌هایی است که این حزب با آن مخالف است.

سال 2012 افراد مسلح با ورود به سفارت آمریکا در بنغازی لیبی، 4 دیپلمات آمریکایی را کشتند. هیلاری کلینتون در آن برهه، وزیر امور خارجه آمریکا بود. مجلس نمایندگان آمریکا کمیته‌ای را برای رسیدگی به این حادثه تشکیل داده است. جمهوریخواهان مدعی هستند هیلاری کلینتون – وزیر خارجه وقت آمریکا – در این حادثه کوتاهی کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار