استاندار خراسان رضوی بر لزوم بهره گیری از توانمندی های بخش خصوصی برای برنامه ریزی عالمانه مشهد ۲۰۱۷ تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز مشهد ،علی رضا رشیدیان درجلسه شورای عالی سیاست گذاری ملی پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 با بیان اینکه باید با برگزاری جلسات منظم زمینه تدوین برنامه های اجرایی را فراهم کرد، افزود: هماهنگی بین بخشی در قالب تعاملات دستگاه های اجرایی با یکدیگر و بهره گیری از توانمندی های بخش خصوصی زمینه را برای برنامه ریزی های عالمانه مشهد 2017 فراهم می کند.

وی گفت: با مشارکت تمام فرهیختگان ایرانی در سطح استانی، ملی و بین المللی می توان زمینه برگزاری هرچه پربارتر برنامه های مربوطه را فراهم کرد.
استاندار خراسان رضوی از اختصاص درصدی از اعتبارات سال جاری استان به فعالیت های مربوط به مشهد 2017 خبر داد و افزود : سازمان مدیریت و برنامه ریزی باید مکاتبات لازم را با مرکز برای اختصاص اعتبارات مربوط به اقدامات عمرانی و فعالیت های جاری مربوط به مشهد 2017، در سال های 95 و 96 دردستورکار قرار دهد.

وی به بررسی گزارش اقدامات ستاد عمرانی سیاست گذاری برنامه های مشهد 2017 پرداخت و تاکید کرد: باید توجه به این رویداد مهم و فرصت استثنایی برای جمهوری اسلامی ایران از نگاه استانی به ملی تغییر یابد و با ارائه آن در دولت بتوان اعتبارات ویژه ای به این منظور جذب کرد.

در این جلسه مقرر شد لگوی طراحی شده برای مشهد 2017 با بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی مورد بازنگری قرار گیرد و همچنین منشور مشهد 2017 پس از اخذ نظرات کارشناسی اعضا و اعمال توسط دبیرخانه در جلسه آینده مورد بررسی مجدد قرار گیرد.

انتهای پیام/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.