سنندج؛

پذیرش 70 درصد از فارغ التحصیلان دانشگاه مذاهب کردستان در آزمون ارشد

در چهارمین سال تأسیس دانشگاه مذاهب اسلامی واحد سنندج،70 درصد از فارغ التحصیلان اولین ورودی این دانشگاه در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های دولتی پذیرفته شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ کامران فتح اللهی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید 60 دانشجوی جدید را پذیرش کرده است، گفت: متاسفانه به دلیل محدودیت فضای آموزشی و امکانات دانشگاه تعداد خیلی محدودی دانشجو را پذیرش کردیم و امکانات دانشگاه جوابگوی بیشتر از این تعداد نیست.

وی افزود: با توجه به اینکه مبنای دانشگاه مذاهب در پذیرش دانشجو قطبی گزینی است بالغ بر 60 درصد از دانشجویان جدیدالورود را دانشجویان بومی استان تشکیل می دهند و 40 درصد بقیه را دانشجویان استان های غربی کشور تشکیل می دهند.

رییس دانشگاه مذاهب استان کردستان بیان کرد: در حال حاضر 160 دانشجو در سه رشته فقه و حقوق امامیه، فقه و حقوق شافعی و علوم قرآن و حدیث در دو واحد جداگانه خواهران و برادران در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند که با این 60 دانشجوی جدید الورود تعداد کل دانشجویان دانشگاه مذاهب کردستان برای سال تحصیلی جدید 220 نفر است.

وی گفت: در چهارمین سال تأسیس دانشگاه مذاهب اسلامی واحد سنندج، 70 درصد از فارغ التحصیلان اولین ورودی این دانشگاه در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های دولتی پذیرفته شده اند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.