رئیس دانشگاه پیام نوراستان اصفهان گفت: 60 هزاردانشجوی استان اصفهان دردانشگاه های پیام نور این استان تحصیل می کنند.

تحصیل 60 هزاردانشجوی استان اصفهان دردانشگاه پیام نوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ مهدی یوسفی در جشن دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی اظهار داشت: 60 هزار نفر در دانشگاه‌های پیام نور استان اصفهان در رشته های مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در حال تحصیل هستند.

وی افزود: دانشگاه پیام نور اصفهان 143 رشته در مقطع کارشناسی، 62رشته کارشناسی ارشد و سه رشته در مقطع دکتری دارد که 13 رشته جدید کارشناسی ارشد اخیرا به این دانشگاه اضافه شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان بیان داشت: دانشجویان باید پس از اتمام تحصیل خود توانایی ایجاد کار و اشتغال داشته و نباید دانشگاه هنگام فارغ التحصیلی نگرانی اشتغال به دلیل بی توجهی به کارآفرینی داشته باشند.

وی ادامه داد: اشتغالزایی نیاز به کارآفرینی دارد و دانشجویان با واژه های کارآفرینی و دانش بنیان باید آشنا باشند و در این مسیر کار کنند.

یوسفی به ابعاد فعالیت فرهنگی اشاره کرد و افزود: 150 کانون و انجمن فرهنگی در دانشگاه های پیام نور استان اصفهان فعال هستند و دانشجویان در قالب این تشکل ها فعالیت های علمی و فرهنگی انجام می دهند.

وی اضافه کرد: کتاب محوری به جای استاد و کلاس محوری از شاخصه‌های دانشگاه پیام نور است که این روش آموزشی بنیه علمی دانشجویان را ارتقا داده و سبب پیشرفت آن‌ها و قبولی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.