همدان؛

اختتامیه بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان

بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با 149اثر به کار خود پایان داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازهمدان، فاضل عبادی در مراسم اختتامیه بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، تئاتر را مادر همه هنرها دانست و اظهار کرد: در این دوره از جشنواره میهمان‌هایی از استان های مختلف ایران و ده کشور جهان در همدان حضور داشتند.

وی افزود: در این دوره از جشنواره 480 هنرمند در قالب 48 گروه نمایشی در 8 بخش خردسال، کودک، نوجوان، بین الملل، خیابانی، نمایش نامه نویسی، کاره گاه های آموزشی، نشست  های تخصصی و  تئاتر دانش آموزی حضور داشتند.

رئیس بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان بیان کرد: واگذاری بخش عمده ای از برگزاری جشنواره به بخش خصوصی، تامین محتوای تربیتی و آموزشی، برنامه ریزی و اجرای مناسب، توجه به عدالت فرهنگی و صرفه جویی بدون شعار از ویژگی های جشنواره بیست و دوم بود.

عبادی با قدردانی از عملکرد رسانه ها در برگزار ی این جشنواره ادامه داد: اخبار کامل این جشنواره به پشتوانه حضور رسانه ها با قوت و قدرت بازتاب داده شد.

مراسم اختتامیه بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی سینا در حال برگزاری است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.