سرپرست شهرداری کرمان از ایجاد تراموای شهری در مجموع به طول 28 کیلومتر در مسیر شرق به غرب و شمال به جنوب با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ علی بابایی به مهاجرت‌هایی که سالیان گذشته از شرق به غرب شهر کرمان انجام می شد، اشاره کرد و گفت: بر این اساس، خواسته یا ناخواسته روزانه مشکلات ترافیکی زیادی ایجاد می شد.

وی برنامه‌ریزی شهری را در زمینه‌ی بهبود مشکلات ترافیکی بسیار مهم دانست و افزود: شهرداری از دو سال قبل پیگیر توسعه‌ی ناوگان حمل و نقل عمومی است که بخشی با توسعه‌ی اتوبوسرانی و بخشی در قالب تراموای شهری انجام شده است.


وی افزود: تراموای شهری در مجموع به طول 28 کیلومتر در مسیر شرق به غرب و شمال به جنوب در آینده ای نزدیک با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه در راستای ارتقای ترافیکی شهر کرمان 10 تقاطع غیرهم‌سطح در حال ساخت است، خاطرنشان کرد: تقاطع‌های غیرهم‌سطح کرمان، طی 20 ماه آینده به بهره‌برداری می رسند که این زمینه‌ی رعایت هرچه بهتر فرهنگ ترافیکی را ایجاد می کند.

بابایی به وجود 160 هزار خودرو در شهر کرمان اشاره کرد و گفت: 4 هزار و 500 تاکسی و 300 اتوبوس در کرمان به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند که پیشانی فرهنگ ترافیکی شهر هستند.

سرپرست شهرداری کرمان بر لزوم احترام متقابل بین سواره‌ها و پیاده‌ها و رعایت حقوق طرفین تاکید کرد.



انتهای پیام/ ا

برچسب ها: ترموا ، شهری ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.