سرمربی تیم ملی نوجوانان کشورمان معتقد است تورنمنت تبریز فرصت خوبی را برای تنیسورهای اعزامی به لبنان فراهم می‌کند.

فرشید زیدی در گفتگو با  خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص اردوی تیم ملی نوجوانان در تبریز بیان کرد: از روز گذشته تمرینات را با تنیسورهای نوجوان آغاز کردیم، در هفته گذشته در اصفهان به ملی پوشان استراحت دادیم.

وی ادامه داد: این اردو در حاشیه رقابت‌های تور آسیایی تبریز برگزار می‌شود و این فرصت خوبی است تا بازیکنان در کنار تمرین به مسابقه بپردازند. تا روز جمعه در تبریز خواهیم ماند و پس از اتمام این رقابت‌ها به تهران برمی‌گردیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره سطح برگزاری تور آسیایی تبریز ابراز کرد: این تورنمنت نسبت به رقابت‌هایی که در فصل تابستان تشکیل می‌شود از شرکت کنندگان کمتری برخوردار  است و بازیکن خارجی در آن حضور ندارد اما خوشبختانه همه بازیکنان خوب ایران در آن  حضور  خواهند داشت.

وی اضافه کرد: البته باید به این نکته توجه کرد که معمولا در تورهای آسیایی بازکنان خارجی کمتر شرکت  می‌کنند و انتظار نمی‌رفت بازیکن خارجی در آن شرکت کند.

زیدی در خصوص حضور موفق تنیسورهای ایرانی در جونیور اصفهان ابراز کرد: سطح مسابقات در اصفهان خیلی بالا بود و حضور تنیسورهای خارجی باعث افزایش انگیزه بازیکنان کشورمان شده بود و فراتر از انتظار بازی کردند.

وی ادامه داد: امیرحسین بادی و محمد کارگران توانستند به فینال پسران برسند و خوشبختانه با بهره بردن از شرایط میزبانی و استقبال خوب هواداران قهرمانی پسران را برای ایران به ارمغان آوردند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان تنیس در پایان خاطر نشان کرد: در این هفته از تنیسورهای نوجوان مراقبت می‌کنیم تا در این دوره قهرمانی را برای ایران کسب کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار