جانشین پلیس فتای خراسان رضوی با بیان اینکه در فضای الکترونیک امنیتی وجود ندارد، گفت: امروز اکثر تجهیزات الکترونیکی سازنده آن رژیم صهیونیستی است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد قنبری صبح امروز در همایش نماد الکترونیک که در ساختمان ساپکو مشهد برگزار شد، اظهار کرد: استفاده اکثر کشورها برای سودآوری است که امنیت این فضای الکترونیک باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: سال 74 اینترنت وارد ایران شد و تا به امروز شاهد نسل‌های جدید اینترنت هستیم که این اینترنت آسیب‌های فراوانی وارد کرده و پرونده‌های زیادی نیز به پلیس فتا ارجاع شده است.

قنبری بیان کرد: کسب و کار اینترنتی نیز مورد توجه قرا گرفته و در این ارتباط شورای شکل گرفته و پلیس فتا نیز در این شورا وجود دارد.

جانشین پلیس فتای خراسان رضوی تصریح کرد: سارقان اینترنتی نمی‌خواهند شناسایی شوند در این راستا باید به کسب و کار امنیتی فضای مجازی اهتمام ویژه داشته باشیم و با همکاری پست می‌توان دسترسی خوبی بین ارسال‌کننده و گیرنده داشت.

وی با بیان اینکه در فضای الکترونیک امنیتی وجود ندارد، افزود: امروز اکثر تجهیزات الکترونیکی سازنده آن رژیم صهیونیستی است و این فقط برای کشور ما نیست و حتی در آمریکا نیز بر این باور هستند که در مباحث الکترونیکی امنیتی وجود ندارد.
 
منبع: فارس
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.