سرمربی بایرن مونیخ ضمن تمجید از ویسنته دل بوسکه، او را مناسب‌ترین فرد برای مربیگری در تیم ملی اسپانیا عنوان کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پپ گواردیولا پس از دیداری که با سرمربی تیم ملی اسپانیا داشت، به صحبت در این مورد پرداخت. او در این‌باره گفت: بازیکنان خاص و متفاوت را دوست دارم. همچنین فوتبالیست‌هایی که توانایی بازی کردن در چند پست مختلف را دارند. تفکر سرمربی از همه مهمتر است که تمرین زیاد مانع فراموش شدن آن تفکرات می‌شود. روش‌های تاکتیکی، در حین بازی یاد گرفته می‌شود. در تمرینات است که تصمیمات اصلی گرفته می‌شود.

سرمربی بایرن مونیخ استفاده از ویدئو در تمرینات را مهم عنوان کرد و افزود: این کار برای نشان دادن تفکر سرمربی و نحوه تمرین است که بدون آن خسته کننده می‌شود. آن وسیله‌ای برای ارتباط برقرار کردن است و هر سه روز یک بار از ویدئو استفاده می‌کنم تا ایده‌های خود را انتقال دهم.

پپ در ادامه به تمجید از دل بوسکه پرداخت و گفت: کسی بهتر از دل بوسکه برای مربیگری تیم ملی اسپانیا نیست. او پس از سال‌ها، ناکامی در کسب مقام قهرمانی در جهان و اروپا را پایان داد. تمام اسپانیایی‌های جهان باید از او قدردانی کنند.

گواردیولا درباره تیم ملی اسپانیا هم اظهار کرد: تیم ملی در سال‌های اخیر جزو تیم‌های برتر دنیا بوده است واین روند صعودی، همچنان ادامه دارد. آنها در یک قدیمی صعود به مرحله نهایی جام ملت‌های اروپا سال 2016 قرار دارند.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.