معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید برای سنین نوجوانی سرمایه‌‌گذاری کنیم

مسعودی فرید: کاهش آنزیم‌های اجتماعی در گروی سرمایه گذاری برای نوجوانانبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان حبیب اله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی در نخستین آیین تجلیل از پیشکسوتان حوزه کودک اظهار کرد: در بسیاری از کشورها سهم حدود 3 تا 4 درصدی از تولید ناخالص داخلی به حوزه تکامل کودکان به ویژه در سنین اولیه زندگی اختصاص می‌یابد.

وی در ادامه افزود: اگر تنها به دو درصد افراد تیز هوش و 5 درصد از افراد نخبه در کشور توجه شود نمی‌توانیم به آینده ایران دست یابیم.

مسعودی فرید در رابطه با برنامه‌ریزی در زمینه کودکان بیان کرد: کشور ما به برنامه ریزی خاص در این زمینه نیازمند است زیرا در غیر این صورت این موضوع برایمان تبدیل به تهدید شده و بر کیفیت منابع انسانی در توسعه کشور تاثیر می‌گذارد.

وی در ادامه افزود: ما روند رو به رشدی داریم اما همچنان فاصله با نقطه آرمانی معنی دار است که همکاری بین بخشی، حضور خانواده‌ها و کمک سیاست‌گذاران را می‌طلبد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی در پایان گفت: ما در برابر همه‌ کودکان جامعه مسئول هستیم و باید به توسعه و نهادینه سازی رویکرد‌های دوست دار کودک توجه کنیم لذا برای رسیدن به اهداف در حوزه مهد‌های کودک نیز هیچ راهبردی جز افزایش مشارکت‌ها، همگرایی و هم افزایی وجود ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار