بندرعباس؛

تکمیل مصوبات سفر ریاست جمهوری هرمزگان تا پایان دولت یازدهم

مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سفر به بندرعباس گفت: با آزاد شدن منابع مالی پس از برداشت تحریم ها مصوبات سفر ریاست جمهوری هرمزگان تا پایان دولت یازدهم تکمیل می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس حاج محمدی افزود: منابع مالی طرح های عمرانی سال ۹۲ و ۹۳ هرمزگان بطور کامل پرداخت شده است.

وی گفت: با تزریق اعتبار مالی طرح های تکمیل ۱۸ جرثقیل تخلیه و بارگیری پایانه ۲ کانتینری بندر شهید رجایی و مرحله نخست پل خلیج فارس از بندرعباس به قشم تا پایان دولت یازدهم به بهره برداری می رسد.

مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور افزود: با فراهم کردن دسترسی بهتر به شبکه های ترابری، مصرف کننده های داخلی و خارجی از نظام توزیع بهتر، کالای ارزان تر و گزینه های بیشتر از دستاوردهای بهره مند می شوند.

مدیر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری هرمزگان هم گفت: مرحله سوم ترمینال کانتینری بندر شهید رجایی با ۲۰ درصد پیشرفت در دست ساخت است.

دریانورد افزود: مجموع تعهدات طرح های عمرانی دولت در سفر به بندرعباس۳۱۰ میلیارد تومان است.

وی گفت: ۲۰کیلومتر از ساخت بزرگراه عسلویه به بندرعباس باقی مانده و مشخصات هندسی برای ساخت بزرگراه جاسک - میناب و جاسک - کنارک آماده شده است.

مدیر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری هرمزگان افزود: طرح های آب و فاضلاب در شهرستان های میناب، رودان، جاسک و بندرعباس ازدیگر طرح های در دست اقدام در هرمزگان است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.